گروه بنگاه‌ها- نرم‌افزار تحلیل تکنیکی سهام و معاملات بر خط بورس در جریان برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای همگان رونمایی می‌شود. مهرداد رجبی، مدیر عامل شرکت مبنا با اعلام این خبر افزود: ره‌آورد لایت، محصول جدید شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه به صورت رایگان در اختیار معامله‌گران و فعالان بازار سرمایه قرار خواهد گرفت.

وی گفت: این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی و تولید شده که کاربران می‌توانند نرم‌افزار را در مدت زمان کوتاهی از سایت مبنا دانلود کرده و پس از نصب، از امکانات آن استفاده کنند.

وی پشتیبانی از تاریخ شمسی، ارائه کلیه ابزارهای مورد‌نیاز برای انجام تحلیل تکنیکال، امکان تعدیل قیمت سهام با روش‌های مختلف، نمایش اطلاعات بنیادی و امکان انجام معاملات برخط را از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار ره‌آورد لایت برشمرد.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای استفاده ازنسخه رایگان می‌توانند با مراجعه به غرفه مبنا در نمایشگاه کد اشتراک رایگان از نرم‌افزار ره آورد لایت را دریافت کنند.

به گفته رجبی طی روزهای برگزاری نمایشگاه، نحوه استفاده و کارکرد سیستم با برگزاری دوره‌های رایگان، آموزش داده می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه نسخه آزمایشی سایت

www.rahavard365.com جهت پوشش اخبار و وقایع مهم بازار سرمایه در قالب نخستین time line بازارسرمایه رونمایی خواهد شد.این سایت با هدف گردآوری و پوشش کلیه نیازهای اطلاعاتی، خبری و تحلیلی مخاطبان بازارسرمایه طراحی و مهم‌ترین دستاورد آن برای مخاطبان کاهش زمان مورد نیاز برای کنترل و چک کردن ده‌ها سایت و منابع مختلف اطلاعاتی خواهد بود.

رجبی در خاتمه گفت: در این سایت به زودی کلیه اطلاعات بنیادی و تکنیکی و امکان معاملات برخط در بازار سرمایه با شیوه‌های نوین ارائه خواهد شد.