گروه بنگاه‌های اقتصادی- چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران با حضور و سخنرانی مهندس ترکان، مشاور رئیس‌جمهور و معاون اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی و تقدیر از برگزیدگان عرصه مدیریت مالی به کار خود پایان داد.
به گزارش دنیای اقتصاد، در چهارمین جایزه مدیریت مالی ایران، شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت یکی از شرکت‌های مجری طرح های توسعه پارس جنوبی، با توجه اتخاذ فرآیند‌های بهینه مالی ، ارتقای سیستم حسابداری و شفافیت در عملکرد و نیز بهره مندی از نظام‌های نوین مالی در چرخه فعالیت های گسترده اقتصادی طرح‌های نفت و گاز حائز رتبه نخست شناخته شد.
در این دوره از جایزه ملی مدیریت مالی توسط کمیته ای متشکل از مرکز توسعه مدیریت مالی ایران، سازمان حسابرسی، انجمن حسابداران خبره انگلیس(ACCA)و جمعی از اساتید بزرگ حسابداری، صلاحیت شرکت کنندگان در این دوره را مورد سنجش قرار دادند که از این میان ۲۰۰ مجموعه حائز شرایط ارزیابی قرار گرفتند.
در این مراسم که همزمان با هفتمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برپا شد توسط معاون اقتصادی وزیر امور اقتصاد و دارایی از اوپک تقدیر شد.