ایسنا- با ثبت کانون کارگزاران، از این پس فعالیت‌هایی که از ابتدای تشکیل کانون انجام می‌شد پیگیری شده و مناسبات رسمی‌ کانون به طور جدی پیگیری می‌شود.

اکبر زرگانی‌نژاد، سخنگوی کانون کارگزاران، گفت: در اوایل هفته کانون کارگزاران ثبت شد و از این پس مناسبات رسمی‌ کانون به طور جدی انجام شده و ارتباطات آن ارگانیسم می‌شود و فعالیت‌هایی که از قبل مشخص شده ادامه می‌یابد. وی افزود: از ابتدا که مجمع موسسان تشکیل و اعضای شورا انتخاب شدند فعالیت کانون نیز آغاز شد، ولی بعد از این برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل مطرح شده است در قالب رسمی‌ ادامه می‌یابد.

مدیرعامل کارگزاری امین سهم در ادامه گفت: با ثبت کانون مناسباتی که قرار است بین سازمان، شرکت بورس و کانون کارگزاران باشد و همین طور بحث نظارتی و مسائل اجرایی به طور مشخص تعیین شده و به تدریج پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: جلسه‌ای با اعضای کانون برگزار شده و گزارشی از فعالیت آن ارائه می‌شود همچنین قرار است ملاقات‌هایی با مسوولان سازمان و شرکت بورس صورت گرفته تا ارتباطات به طور ارگانیسم برقرار شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با ثبت کانون رسیدگی به تخلفات آنها در کانون انجام می‌شود؟ اظهار کرد: در این مورد باید با سازمان بورس مذاکره کرده و باید ببینیم که کانون کارگزاران چه‌طور می‌تواند وارد آن شده و بر تخلفات نظارت کند و این موضوع با ثبت کانون پیگیری می‌شود.