سنا- اداره امور گواهینامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار با انتشار اطلاعیه‌ای از تمامی داوطلبان شرکت در آزمون‌های اصول مقدماتی و تحلیلگری بازار سرمایه خواست تا تمامی مدارک و مستندات خود را مورد بازبینی قرار دهند. براساس این گزارش، داوطلبانی که بر اساس اطلاعیه‌های قبلی سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام به ثبت‌نام در یکی از آزمون‌های بازار سرمایه کرده‌اند، می‌توانند با وارد کردن شماره ۱۰ رقمی کد ملی خود از طریق لینک «مشاهده اطلاعات ثبت‌نام آزمون» سایت اینترنتیwww.seo.ir، اطلاعات مربوط به ثبت‌نامشان را مشاهده کنند.

در این اطلاعیه آمده است‌: داوطلبان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت با اطلاعات خود، باید حداکثر تا ۲۱ مهرماه موضوع را به طور کتبی از طریق آدرس الکترونیکی azmoon@seo.ir و یا شماره تلفن‌های ۶۶۷۰۴۱۳۰، ۶۶۷۰۰۲۱۹ و ۶۶۷۰۰۳۰۹-‌۰۲۱ داخلی ۳۰۴ به مسوول ثبت‌نام اطلاع دهند.

سازمان بورس و اوراق بهادار پس از پایان مهلت تعیین‌شده، هیچ‌گونه مسوولیتی را در قبال مغایرت اطلاعات داوطلبان بر عهده نخواهد داشت.

آزمون‌های اصول مقدماتی و تحلیلگری بازار سرمایه آبان‌ماه امسال در ۱۴ شهر کشور برگزار خواهد شد که زمان و محل برگزاری حوزه‌های امتحانی متعاقبا از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام خواهد شد.

آزمون اصول مقدماتی بازار سرمایه در تالار معاملات بورس اوراق بهادار در ۱۳ شهر (مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، کرمان، ساری، رشت، اهواز، کرمانشاه، زاهدان، زنجان، بندرعباس و ارومیه) در سطح کارشناسی برگزار می‌شود، اما آزمون تحلیلگری بازار سرمایه فقط در تهران و در سطح کارشناسی ارشد برگزار خواهد شد.