کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۷۳۵هزار سهم به ارزش سه‌میلیارد و ۳۴۳میلیون ریال از سهام ۳۷ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵۲درصد مربوط به خرید و ۴۸درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران از استقبال بیشتری برخوردار بودند. زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۷۹۷هزار سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۲۲میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به اتومبیل سایپا بود. همچنین بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به رایان سایپا است.

همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان، ‌تعداد ۷۳۶هزار و ۳۲۴ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۵۸۰میلیون و ۳۳هزار و ۳۷۹ریال دادوستد شد که ۸۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و کابل‌های مخابراتی شهید قندی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

روز گذشته در تالار بورس منطقه‌ای ارومیه تعداد بیش از یک‌میلیون سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. همچنین امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۴۱درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۳میلیون سهم از سهام ۶۵شرکت دادوستد شد که ۶۶درصد آن مربوط به خرید و ۳۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. سهام شرکت‌های ملی مس، چادرملو و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بیشترین ارزش ریالی خرید را در این تالار به خود اختصاص دادند.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از ۲میلیون و ۱۲۸هزار و ۵۶۱ سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۱۲میلیارد و ۵۲۹میلیون و ۵۰هزار ریال بود. ۳۲درصد آن به خرید و ۶۸درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت. سهام شرکت‌های چادرملو، پتروشیمی خارک و ملی مس ایران بیشترین تعداد خریداران را داشتند و پتروشیمی خارک، سرمایه‌گذاری توکا فولاد و موسسه مالی و اعتباری سینا بیشترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.