اصفهان

روز گذشته در تالار بورس منطقه‌ای اصفهان، تعداد ۴میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۲میلیارد ریال دادوستد شد. باارزش‌ترین سهم و پرطرفدارترین سهم در این تالار سهام مالی و اعتباری سینا اعلام شد. قم

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای قم سهام شرکت‌های مالی و اعتباری سینا، تکنوتار و توس گستر، پرطرفدارترین سهام بودند. در این تالار تعداد ۸۱۰هزار و ۷۰۷ سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۶۰۹میلیون ریال دادوستد شد.

یزد

دیروز در بورس منطقه‌ای یزد تعداد بیش از یک میلیون سهم به مبلغ بیش از ۲میلیارد ریال مبادله شد که بیشترین تعداد خریدار را سهام رایان‌سایپا با ۵۵ نفر داشتند. بیشترین ارزش ریالی معاملات بر سهام ملی مس‌ایران و کمترین ارزش ریالی معاملات بر سهام بهنوش ایران انجام شد.

همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۷۷هزار و ۳۱۶ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۳۳میلیون و ۴۶۶هزار و ۴۵۲ریال دادوستد شد که ۹۱درصد آن مربوط به خرید سهام و ۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود.معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و مالی و اعتباری سینا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

روز شنبه تعداد یک‌میلیون و ۹۹هزار سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۴/۳میلیارد ریال بود که ۷۳درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین ملی صنایع مس ایران با ۸/۳۵درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش تعداد یک‌میلیون و ۱۰۷هزار سهم به ارزش ۳میلیارد و ۲۱۷میلیون ریال از سهام ۲۱ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۸۵درصد مربوط به خرید و ۱۵درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سرمایه‌گذاری مسکن و صنایع جوشکاب یزد از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۵/۲میلیون سهم از سهام ۵۶ شرکت دادوستد شد که ۶۶درصد آن مربوط به خرید و ۳۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز مالی و اعتباری سینا بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را در تبریز داشت.