همدان

در معاملات دوشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد یک‌میلیون و ۳۶۲هزار و ۲۹۹سهم به ارزش ۱۴میلیارد و ۱۲۵میلیون و ۷۱۰هزار و ۵۹۳ریال دادوستد شد که ۲۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

سنگ‌آهن گل‌گهر، ملی صنایع مس ایران و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. رشت

در معاملات روز دوشنبه بورس گیلان تعداد ۶/۳میلیون سهم به ارزش ۲/۲۶میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۶۷درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.

سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، بانک کارآفرین و مپنا بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۲میلیون و ۵۱۵هزار و ۵۴۵سهم به ارزش ۲۲میلیارد و ۴۲۳میلیون ریال از سهام ۲۷شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۹۴درصد مربوط به خرید و ۶درصد مربوط به فروش بود از میان شرکت‌های دادوستد شده خدمات انفورماتیک و پتروشیمی خارک از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۶۹هزار و ۱۷۶سهم به ارزش بیش از ۷۱۱میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفته که ۲۹درصد ارزش دادوستد به خرید و ۷۱درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم خرید مربوط به سایپا دیزل و بیشترین ارزش خرید مربوط به سنگ‌آهن گل‌گهر بود. همچنین بیشترین ارزش فروش مربوط به ملی صنایع مس ایران بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته شاهد دادوستد ۶۰۳هزار و ۲۲۳سهم (متعلق به ۳۲شرکت) به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۵۱۶میلیون ریال بود.

همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، سنگ‌آهن گل‌گهر و تولید تجهیزات سنگین هپکو به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، سنگ‌آهن گل‌گهر و پتروشیمی اراک به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

در روز دوشنبه تعداد ۲۷۲هزار و ۱۱۴سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

همچنین امروز سهام شرکت سنگ‌آهن گل‌گهر با ۳/۶۰درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک‌میلیون و ۲۲۳هزار و ۲۶۹سهم از سهام ۵۳ شرکت دادوستد شد که ۴۴درصد آن مربوط به خرید و ۵۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به ملی مس، گل‌گهر و مپنا اختصاص داشت.