گروه بورس- شرکت ایتالران پیش‌بینی درآمد هرسهم سال مالی منتهی به پایان شهریورماه ۸۷ را اعلام کرد.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق‌بهادار، شرکت ایتالران درآمد هرسهم سال مالی یاد شده را با سرمایه ۶میلیارد ریال مبلغ ۳۹۰ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت پیش‌بینی فروش خود را برای سال مالی جدید مبلغ ۲۸میلیارد و ۲۵۲میلیون ریال در نظر گرفته است.

در دوره ۹ ماه منتهی به پایان خردادماه ۸۶ ، این شرکت ۷۳درصد از سود سالانه خود را پوشش داد که مبلغ ۲۱۹ریال سود به ازای هرسهم کنار گذاشت. درآمد هرسهم سال مالی منتهی به شهریورماه ۸۶، مبلغ ۳۰۱ریال پیش‌بینی شده است.

شرکت اعلام کرده است، هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ یک‌میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال (به ازای هرسهم مبلغ ۲۰۰ریال) جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به پایان شهریورماه ۸۷ پیشنهاد کند.

پیش‌بینی عملکرد «کایتا» برای سال مالی منتهی به پایان شهریور‌ماه ۸۷ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۲درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۶درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۴۹درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲۹درصد افزایش نشان می‌دهد. شرکت دلایل تغییرات را افزایش مقدار تولید و فروش، افزایش بهای تمام‌شده کالای فروش رفته و کاهش درآمدهای متفرقه با توجه به عدم وجود پیش‌بینی دریافت سرقفلی و فروش ضایعات اعلام کرده است.