فارس- به دنبال انتشار خبری درباره توقف تعطیلی سالن معاملات مشهد، مدیرعامل شرکت بورس گفت: فعالیت تالار منطقه‌ای استان خراسان در مشهد هیچ مشکلی ندارد و تعطیل شدن این تالار شایعه است.

علی رحمانی در رابطه با وضعیت فعالیت تالار منطقه‌ای استان خراسان در مشهد ابراز داشت: به دلیل گودبرداری ساختمان مجاور بورس مشهد، بخشی از دیوار این تالار ترک برداشته، اما مشکلی در رابطه با فعالیت این تالار به وجود نیامده است. وی افزود: تالار منطقه‌ای استان خراسان روز گذشته و روزهای آینده به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تعطیلی این تالار به دلیل عدم تمدید قرارداد بانک رفاه صحت نداشته و شایعه است. رحمانی با اشاره به این مطلب که از قبل برنامه‌هایی برای واگذاری این تالار و دیگر تالارها وجود داشته تاکید کرد: شرکت بورس به عنوان متولی ۲۱ تالار در سراسر کشور با واگذاری سالن معاملات مشهد به شرکت کارگزاری سهام گستران شرق موافقت اصولی کرده است. وی افزود: این شرکت در صدد تعیین مکان و اجاره محلی برای سالن معاملات است.

رحمانی خاطرنشان کرد: این شرکت کارگزاری با سرمایه ۵میلیارد تومانی دارای ۱۰۲ سهامدار است و برای این واگذاری اعلام آمادگی کرده است.