گروه بورس‌فلزات- سقوط بازارهای مالی دنیا به بورس‌فلزات لندن نیز سرایت کرد و قیمت اکثر فلزات با کاهش همراه بود.
بنابراین گزارش، قیمت انواع فلز بین ۲۰ تا ۱۹۵دلار در هر تن کاهش یافت، این در حالی است که نرخ نیکل طی مبادلات هفدهم آگوست از رشد ۴۲۵دلاری برخوردار شد.
براساس این گزارش، قیمت مس هر تن 195دلار کاهش یافت. نرخ خرید نقدی این فلز در 17 آگوست 6هزار و 950دلار و فروش آن با نرخ 6هزار و 960دلار انجام شد.

براساس این گزارش، آلومینیوم هم در مبادلات هفدهم آگوست نسبت به روز ماقبل ۲۰دلار کاهش یافت. نرخ خرید نقدی این فلز ۲هزار و ۴۱۵دلار و فروش نقدی آن هر تن ۲هزار و ۴۱۸دلار بود.
روی هم در مبادلات هفدهم آگوست با افت 90دلاری در هر تن مواجه شد.نرخ خرید نقدی این فلز سه‌هزار و 20دلار و فروش نقدی آن هم با نرخ 3هزار و 20دلار و 50سنت انجام شد.
سرب و قلع هم در مبادلات هفدهم آگوست هر تن بین ۳۰ تا ۳۰۰دلار کاهش یافت و نرخ خرید نقدی سرب و قلع به ترتیب ۲هزار و ۸۹۴دلار و ۱۳هزار و ۵۷۰دلار شد.همچنین فروش نقدی سرب و قلع هم در مبادلات هفدهم آگوست هر تن با نرخ ۲هزار و ۸۹۵دلار و ۱۳هزار و ۵۷۵دلار صورت گرفت.
نیکل اما در مبادلات 17 آگوست با رشد هر تن 425دلاری با نرخ 25هزار و 475دلار خریداری شده و با قیمت هر تن 25هزار و 525دلار به فروش رسید.
آلیاژ آلومینیوم هم فلزی بود که در مبادلات هفدهم آگوست از افت ۲۵دلاری برخوردار شد. نرخ خرید نقدی آلیاژ آلومینیوم دوهزار و ۱۱۵دلار و نرخ فروش نقدی این فلز هم معادل دوهزار و ۱۱۶دلار شد.همچنین موجودی انواع فلز در انبارهای بورس‌فلزات لندن در تاریخ هفدهم آگوست معادل ۷۷هزار و ۴۸۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۳۱هزار و ۳۲۵تن آلومینیوم، ۱۲۰هزار و ۵۵۰تن مس، ۲۸هزار و ۲۵۰تن سرب، ۲۰هزار و ۳۰۴تن نیکل، ۱۵هزار و ۲۸۰تن قلع و ۶۱هزار و ۷۵۰تن روی بود.