گروه بورس فلزات - در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن در شانزدهم آگوست نسبت به دو روز پیش از آن افت قیمت انواع فلز غیرآهنی ادامه پیدا کرد.

بنابراین گزارش، خرید نقدی فلز مس در این بازار با ۵۴۵ دلار کاهش با نرخ ۷هزار و ۱۴۵ دلار مورد معامله قرار گرفت.
فروش نقدی این فلز نیز با همان مقدار کاهش با نرخ 7هزار و 155 دلار صورت گرفت.
همچنین خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز مس در شانزدهم آگوست به ترتیب با نرخ‌های ۷هزار و ۲۹ دلار و ۵۰ سنت و ۷هزار و ۳۰ دلار و ۵۰ سنت دادوستد شد. خرید نقدی فلز «روی» با ۲۳۰ دلار کاهش با نرخ ۳هزار و ۱۱۰ دلار انجام شد.
فروش نقدی این فلز با نرخ 3هزار و 111 دلار بود.
اما خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز روی با نرخ‌های ۳هزار و ۱۱۱ دلار و ۳هزار و ۱۱۱ دلار و ۵۰ سنت صورت گرفت.
این گزارش می‌افزاید: فلز سرب در شانزدهم آگوست با 196 دلار کاهش با نرخ 2هزار و 924 دلار و 50 سنت به صورت نقدی خریداری شد.
فروش نقدی این فلز با نرخ ۲هزار و ۹۲۵دلار بود.
خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز سرب با نرخ‌های 2هزار و 860دلار و 2هزار و 861دلار انجام شد.
این در حالی است که فلز نیکل در بورس فلزات لندن با کاهش ۲هزار و ۷۴۵دلاری با بیشترین افت نسبت به سایر فلزات غیر آهنی با نرخ ۲۵هزار و ۵۰دلار خریداری شد.
فروش نقدی این فلز با نرخ 25هزار و 55دلار بود و خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز نیکل به ترتیب با نرخ‌های 25هزار و 490دلار و 25هزار و 495دلار صورت گرفت.
بنابراین گزارش فلز نیکل در دو روز گذشته افزایش قیمت یک‌هزار و ۵۹۵دلاری را تجربه کرده بود که در این روز کاهش یافت.خرید نقدی فلز قلع با یک‌هزار و ۱۷دلار کاهش نسبت به چهاردهم آگوست با نرخ ۱۳هزارو ۸۷۰دلار معامله شد.
فروش نقدی این فلز در نرخ 13هزار و 900دلار بود.
خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز قلع با نرخ‌های ۱۳هزار و ۹۵۰دلار و ۱۳هزار و ۹۸۰دلار مورد معامله قرار گرفت. این گزارش حاکی است: خرید نقدی فلز آلومینیوم با ۹۰دلار کاهش با نرخ ۲هزار و ۴۳۵دلار معامله شد.فروش نقدی این فلز در نرخ ۲هزار و ۴۴۰دلار بود . خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز آلومینیوم با نرخ‌های ۲هزار و ۴۹۹دلار و ۲هزار و ۵۰۱دلار دادوستد شد. آلیاژ آلومینیوم در شانزدهم آگوست در رینگ مبادلاتی این بورس با ۴۲دلار کاهش با نرخ ۲هزار و ۹۰دلار خریداری شد.فروش نقدی این فلز با نرخ ۲هزار و ۱۰۰دلار بود. خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز آلیاژ آلومینیوم به ترتیب با نرخ‌های ۲هزار و ۱۷۵دلار و ۲هزار و ۱۸۵دلار صورت گرفت.موجودی انبارهای بورس فلزات لندن در شانزدهم آگوست بدین قرار است:
آلیاژ آلومینیوم 77هزار و 520تن، آلومینیوم 831هزار و 925تن، مس 119هزار و 350تن، قلع 62هزار و 250تن، سرب 28هزار و 950تن، نیکل 19هزار و 752تن و قلع 15هزار و 150تن بود.