گروه بورس‌فلزات- در چهاردهم آگوست بورس‌فلزات لندن شاهد افت قیمت انواع فلز غیرآهنی بود.
بنابراین گزارش، به غیر از فلز نیکل که در این بازار با افزایش قیمت یک‌هزار دلاری مورد معامله قرار گرفت، قیمت انواع فلز غیرآهنی کاهش پیدا کرد.
خرید نقدی فلز مس در بورس لندن با کاهش 6دلاری نسبت به روز سیزدهم آگوست با نرخ 7هزار و 690دلار دادوستد شد. فروش نقدی این فلز نیز با همان مقدار کاهش با نرخ 7هزار و 700دلار مورد معامله قرار گرفت.

خرید و فروش اعتباری سه‌ماه فلز مس در این روز به ترتیب با نرخ‌های ۷هزار و ۵۴۵دلار و ۷هزار و ۵۵۰دلار صورت گرفت.
فلز روی نیز در بازار فلزات لندن با 49دلار کاهش نسبت به روز پیش از آن با نرخ 3هزار و 340دلار به صورت نقدی خریداری شد.
همچنین فروش نقدی این فلز با نرخ ۳هزار و ۳۴۱دلار بود، اما خرید و فروش اعتباری سه‌ماه فلز روی با نرخ‌های ۳هزار و ۳۴۰دلار و ۳هزار و ۳۴۱دلار مورد معامله قرار گرفت.
این گزارش می‌افزاید:‌ خرید نقدی فلز آلومینیوم با 4دلار کاهش با نرخ 2هزار و 525دلار دادوستد شد. فروش نقدی فلز آلومینیوم با نرخ 2هزار و 530دلار صورت گرفت. خرید و فروش اعتباری سه‌ماه این فلز به ترتیب با نرخ‌های 2هزار و 597دلار و 2هزار و 600دلار بود. فلز سرب در سیزدهم آگوست در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن با 75دلار کاهش با نرخ 3هزار و 120دلار خریداری شد.
فروش نقدی این فلز با نرخ ۳هزار و ۱۲۱دلار بود.
خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز سرب با نرخ‌های 3هزار و 55دلار و 3هزار و 56دلار مورد معامله قرار گرفت.
خرید نقدی فلز قلع با نرخ ۱۵هزار و ۴۵دلار صورت گرفت، فروش نقدی آن با نرخ ۱۵هزار و ۵۰دلار بود. اما خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز قلع به ترتیب با نرخ‌های ۱۵هزار و ۲۵دلار و ۱۵هزار و ۸۰دلار معامله شد.
این گزارش حاکی است: خرید نقدی فلز نیکل در این روز نسبت به روز پیش از آن با یک هزار و 595دلار افزایش با نرخ 27هزار و 795دلار دادوستد شد.
فروش نقدی این فلز با نرخ ۲۷هزار و ۸۰۰دلار بود و خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز نیکل با نرخ‌های ۲۷هزار و ۹۵۰دلار و ۲۷هزار و ۹۵۵دلار صورت گرفت.
موجودی انبارهای بورس فلزات لندن در روز 14 آگوست به این قرار است:
آلیاژ آلومینیوم ۷۷هزار و ۵۶۰تن، آلومینیوم ۸۳۳هزار و ۲۷۵تن، مس ۱۱۴هزار و ۷۵تن، سرب ۳۰هزار و ۸۵۰تن، روی ۶۲هزار و ۶۵۰تن، قلع ۱۴هزار و ۹۵۵تن و نیکل ۱۹هزار و ۸۶تن بود.