محصولات شرکت «خالص‌سازان روی زنجان» روانه بلژیک شد

گروه بورس‌فلزات- پرچم پرافتخار ایران اسلامی در قله کیفیت صنعت روی جهان به اهتزاز در آمده است.

یوسف مرادلو، رییس هیات‌مدیره شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان بزرگ‌ترین کارخانه شمش روی در خاورمیانه با بیان این مطلب افزود: به عنوان یک ایرانی مسلمان افتخار می‌کنم و خدا را شاکرم که این توفیق را نصیب من کرده است که با همکاری و همیاری سهامداران، کارشناسان و کارکنان صدیق و زحمتکش مجموعه خالص‌سازان به یک کشور اروپایی (بلژیک) که به لحاظ کیفیت اولین تولیدکننده شمش روی در جهان است، شمش روی صادر کنم. وی افزود: صنعت روی کشور در انحصار هیچ شخصی یا جریان خاصی نیست و افراد لایق، کاردان، کارشناس و شایسته در صنعت روی بسیار زیادند و من بر دست کسانی که بستر مناسب را برای رشد همگانی فراهم می‌کنند، بوسه می‌زنم و امیدوارم با ادامه روند جاری و رفع انحصار و رانت شاهد ظهور ده‌ها خالص‌سازان به لحاظ کمی و کیفی در میهن اسلامیمان باشیم.

مرادلو با اشاره به اینکه کیفیت شمش روی تولیدی خالص‌سازان روی زنجان با عیار ۹۹/۹۹است، تصریح کرد: ۹۵درصد تولیدات این شرکت صادراتی است.

به گفته وی، شرکت خالص‌سازان روی زنجان تنها شرکتی است که به صورت کتبی آمادگی خود را برای عرضه تولیداتش در بورس‌فلزات اعلام کرده است.

رییس هیات‌مدیره شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان با بیان اینکه این شرکت تازه تاسیس بوده و در روز ولادت حضرت فاطمه (س) توسط وزارت صنایع و معادن به طور رسمی افتتاح شده است، گفت: اما تاکنون مقادیری صادرات از سوی این شرکت به کشورهای اروپایی صورت گرفته است.

وی افزود: نخستین محموله صادر شده به بلژیک ۲۰۰تن بود اما هم‌اکنون تقاضایی برای صادرات ۶۰۰تن شمش روی به این کشور موجود است که قراردادش در دست انعقاد است.

مرادلو در خصوص برنامه صادراتی این شرکت تصریح کرد: شرکت خالص‌سازان روی زنجان صادرات ماهانه ۱۲۰۰تن شمش روی به کشورهای اروپایی را در برنامه دارد.

وی توان تولید این شرکت را سالانه ۳۵هزار تن اعلام و خاطرنشان کرد: که حدود ۳۰۰هزار تن خردایش و آسیاب مواد معدنی توسط این شرکت صورت می‌گیرد.

رییس هیات‌مدیره شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان با بیان اینکه این شرکت در شهرک صنعتی زنجان مستقر است، اظهار داشت: این شهرک در شهر زنجان و به عنوان تنها شهرک تخصصی روی در ایران محسوب می‌شود.