ایران بورس - اطلاعات لازم برای اجرای عرضه اولیه سهام شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا) اعلام شد. به گزارش روابط عمومی بورس اوراق بهادار تهران، مدیریت پذیرش بورس اعلام کرد: برای تحقق عرضه اولیه سهام مپنا در بورس باید اطلاعات لازم ارائه شود که فهرست این موارد به سازمان خصوصی‌سازی و مدیران این شرکت اعلام شده است.

بر این اساس فهرست اطلاعاتی که شرکت مپنا باید در اختیار بورس و بازار قرار دهد به این شرح است:

۱ - بودجه حسابرسی شده سال ۱۳۸۶ با توجه به افزایش سرمایه تحقق یافته.

۲ - اطلاعات قسمت‌های مختلف در گزارش سال ۱۳۸۵ و یا صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت‌های تابعه، منظور شده در تلفیق و شرکت‌های وابسته.

۳ - گزارش عملکرد سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۸۶.

۴ - تعیین تکلیف مطالبات شرکت از سازمان توسعه برق ایران به مبلغ ۲‌هزار و ۵۸۴‌میلیارد ریال که حدود ۹‌درصد از کل دارایی‌ها می‌باشد و ۲۵۹‌درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است و ارائه برنامه زمان‌بندی وصول و منظور کردن هر گونه ذخیره احتمالی در صورتی که بخشی از طلب مذکور مود تایید نیست.

۵ - ارائه اطلاعات تفصیلی در خصوص اسناد ظهرنویسی شده و تضمین شده دیگران به مبلغ ۳‌هزار و ۴۵۸‌میلیارد ریال.

۶ - ارائه اطلاعات خرید و فروش با اشخاص وابسته به تفکیک هر شخص و هر نوع معامله (خرید و فروش) برای سال ۱۳۸۵ و عملکرد سه ماهه نخست سال ۱۳۸۶. بدیهی است به محض دریافت اطلاعات مذکور نشست معارفه شرکت برگزار و امکان عرضه به فاصله زمانی چهار روز بعد از نشست معارفه، فراهم خواهد شد.