گروه بورس‌فلزات- این روزها در رینگ معاملاتی بورس‌فلزات لندن قیمت مس با نوسانات زیادی همراه است. بنابراین گزارش، قیمت انواع فلز در سوم آگوست نسبت به روز گذشته با افت و خیز مواجه شد. خرید نقدی فلز مس با ۷۴۵دلار کاهش نسبت به روز گذشته با نرخ ۷هزار و ۹۸۰دلار معامله شد.فروش نقدی این فلز نیز با همان مقدار کاهش با نرخ ۷هزار و ۹۹۰دلار دادوستد شد.

خرید و فروش اعتباری سه ماه فلز مس در این روند با نرخ‌های ۷هزار و ۸۴۰لار و ۷هزار و ۸۵۰دلار مورد معامله قرار گرفت. فلز نیکل در رینگ مبادلاتی بورس‌فلزات لندن با یک‌هزار و ۱۵۰دلار کاهش با نرخ ۲۹هزار و ۴۰۰دلار خریداری شد. فروش نقدی فلز نیکل با نرخ ۲۹هزار و ۴۵۰دلار رخ داد. خرید و فروش اعتبار این فلز به ترتیب با نرخ‌های ۲۹هزار و ۳۵۰دلار و ۲۹هزار و ۴۰۰دلار بود. این گزارش حاکی است، فلز سرب در سوم آگوست در بورس لندن با ۱۲۴دلار افزایش با نرخ ۳هزار و ۳۸۹دلار خریداری شد.

فروش نقدی این فلز با همین مقدار افزایش با نرخ ۳هزار و ۳۹۰دلار معامله شد. خرید و فروش اعتبار سه‌ماه فلز سرب در بورس‌ لندن با نرخ‌های ۳هزار و ۳۲۵دلار و ۳هزار و ۳۳۰دلار صورت گرفت.

همچنین خرید نقدی فلز قلع در این روز با ۱۹۰دلار افزایش با نرخ ۱۶هزار و ۲۵۰دلار دادوستد شد.

فروش نقدی فلز قلع با نرخ ۱۶میلیارد و ۲۷۵دلار بود و خرید و فروش اعتباری سه ماهه این فلز به ترتیب با نرخ‌های ۱۶هزار و ۲۷۵دلار و ۱۶هزار و ۲۷۵دلار مورد معامله قرار گرفت. این گزارش می‌افزاید: خرید نقدی فلز روی با ۷۰دلار کاهش در سوم آگوست با نرخ ۳هزار و ۵۱۰دلار صورت گرفت.

فروش نقدی این فلز با نرخ ۳هزار و ۵۱۵دلار بود. خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز «روی» به ترتیب با نرخ‌های ۳هزار و ۴۵۰دلار و ۳هزار و ۴۵۱دلار در بورس لندن معامله شد. فلز آلومینیوم در سوم آگوست نسبت به روز پیش از آن با ۱۳دلار کاهش با نرخ ۲هزار و ۶۵۰دلار به طور نقدی خریداری شد.

فروش نقدی این فلز با نرخ ۲هزار و ۶۵۰دلار صورت گرفت و خرید و فروش اعتباری سه ماهه این فلز در نرخ‌های ۲هزار و ۷۱۸دلار و ۲هزار و ۷۱۹دلار بود. همچنین آلیاژ آلومینیوم با ۴دلار کاهش با نرخ ۲هزار و ۱۳۷دلار خریداری شد.

فروش نقدی این فلز با نرخ ۲هزار و ۱۳۸دلار دادوستد شد، و خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز آلیاژ آلومینیوم با ۲هزار و ۱۸۰دلار و ۲هزار و ۱۹۰دلار معامله شد. موجودی انبار بورس‌فلزات لندن به این قرار است: آلومینیوم ۸۳۰هزار تن، مس ۱۰۳هزار و ۴۲۵تن، نیکل ۱۴هزار و ۸۰۸تن، سرب ۳۶هزار و ۷۵۰تن، روی ۶۶هزار و ۵۰تن، آلیاژ آلومینیوم ۷۷هزار و ۷۸۰۱تن و قلع ۱۳هزار و ۹۱۰تن بود.