زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته گذشته شاهد دادوستد ۲میلیون و ۶۸۷هزار و ۸۲۶ سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۶۵ شرکت) به ارزش بیش از ۱۱میلیارد و ۱۵۳میلیون ریال بود که نسبت به هفته گذشته ۴۲درصد کاهش داشت. در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۶۸درصد به خرید و ۳۲درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. همدان

در هفته منتهی به ۱۰ مرداد ماه تعداد ۲میلیون و ۶۲هزار و ۳۱ سهم به ارزش ۶میلیارد و ۲۹۳میلیون و ۷۸۶هزار و ۳۹۲ ریال مبادله شد که ۵۳درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۷درصد آن مربوط به فروش سهم بود. همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ساری

هفته گذشته در تالار ساری تعداد ۹میلیون و ۵هزار و ۸۳۲ سهم به مبلغ بیش از ۲۴میلیارد و ۲۷۸میلیون ریال مبادله شد. در این هفته پنج شرکت برتر از نظر ارزش معاملات در تالار بورس ساری فولاد مبارکه، سرمایه‌گذاری مسکن، توسعه صنایع بهشهر، سرمایه‌گذاری توس گستر و پتروشمی اراک بودند. از کل سهام مبادله شده در این تالار طی هفته جاری، حدود ۸۸درصد مربوط به خرید و حدود ۱۲درصد مربوط به فروش سهام بود.

ارومیه

هفته گذشته تعداد ۴/۱میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات بالغ بر ۷/۶میلیارد ریال بود که ۷۱درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین در این هفته سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۴/۲۶درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

کیش

در معاملات این هفته تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۴میلیون و ۸۶۶هزار سهم به ارزش ۱۴میلیارد و ۵۱۵میلیون ریال از سهم ۴۸ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۶درصد مربوط به فروش و ۳۴درصد مربوط به خرید سهام بود.

رشت

در معاملات هفته منتهی به ۱۰ مرداد ماه تعداد ۹/۴میلیون سهم به ارزش ۸/۱۹میلیارد ریال در تالار بورس منطقه‌ای گیلان دادوستد شد. متوسط سهم خرید به کل معاملات در این هفته به بیش از ۶۸درصد رسید. سهام فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، داروسازی سبحان، کالسیمین و پتروشیمی خارک بیشترین ارزش معاملات را در منطقه از آن خود کردند.