گروه بورس- علیرضا باغانی: شرکت بورس در دوره مالی ۳ماه و نیم منتهی به ۲۹ اسفند ۸۵، توانست عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. حسین خزلی خرازی با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: برای استقرار شرکت بورس و سپردن عملیات بازار که یکی از مهم‌ترین ارکان بازار بود، تعطیلی معاملات امکان‌پذیر نبود و باید همزمان با واگذاری تدریجی امور به شرکت بورس، عملیات بازار را هم ادامه داد که به‌رغم وجود برخی از مشکلات اما مسوولان شرکت بورس به خوبی توانستند عملیات بازار را به دست بگیرند.

وی افزود: تا جایی که اطلاع دارم هیات‌مدیره شرکت بورس در دوره‌های مزبور در جلساتی که مدت آن به ۱۲ ساعت نیز می‌رسید، تمام تلاش خود را برای استقرار شرکت بورس و آغاز به کار جدی آن متمرکز کرده بود که دیدیم این اتفاق نیز افتاد.

مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی شناسایی سود در شرکت بورس در مدت دوره مالی مزبور را بسیار مناسب دانست و گفت: کمتر شرکت تولیدی را می‌توان یافت که در مدت کمتر از ۳ماه از تاسیس بتواند سود شناسایی کند، اما اگرچه شرکت بورس یک شرکت خدماتی است، اما به هر حال توانسته پس از گذشت بیش از ۳ماه سودی شناسایی کرده و آن را برای تقسیم در مجمع پیشنهاد دهد.

وی افزود: اگر شرکت بورس از محل نگهداری تالارهای منطقه‌ای زیان نمی‌کرد، به طور قطع سود بسیار بیشتری را می‌توانست شناسایی کند.

وی درباره اولویت‌های آینده شرکت بورس گفت: مهم‌ترین اولویتی که شرکت بورس می‌تواند در آینده به آن بپردازد، مهندسی مجدد مجموعه روش‌ها است.