«دنیای اقتصاد» در نمایشگاه بورس

بازدیدکنندگان از غرفه «دنیای اقتصاد» در نظرسنجی گروه بورس شرکت می کنند

گروه بورس - از امروز به مدت سه روز (شنبه تا دوشنبه) از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعدازظهر، خبرنگاران گروه بورس در نمایشگاه بورس و بازار سرمایه (که در مجموعه دشت بهشت (سعاد‌ت‌آباد - تهران) برگزار می‌شود)، آماده دریافت دیدگاه خوانندگان هستند تا بتواند با به‌کارگیری نظرات کاربردی، برای یکسال آتی، اخبار و گزارش‌های باب نظر و طبع خوانندگان را تهیه و منتشر کند. بهترین هدیه گروه بورس در نمایشگاه بورس و بازار سرمایه، ویژه‌نامه ۶۴ صفحه‌ای است که امروز به همراه روزنامه در سراسر کشور، کشور امارات و محیط داخلی بازار سرمایه منتشر می‌شود. در این ویژه‌نامه علاوه بر انتشار تحلیل‌ها، گزارش‌ها و مقالات و مصاحبه های تخصصی، خوانندگان با برنامه‌های آتی ده‌ها شرکت آشنا می‌شوند. خوانندگان و بازدیدکنندگانی که از غرفه دنیای اقتصاد از نزدیک با فعالیت‌های گروه بورس آشنا می‌شوند، همچنین در نظرسنجی دنیای اقتصاد شرکت کرده و دیدگاه‌های آنها درباره بازار و شرکت‌ها دریافت می‌شود.

همچنین طی این سه روز در غرفه دنیای‌اقتصاد، مهمانان ویژه از میان شرکت‌های فعال، کارشناسان و مدیران نهادهای مالی حضور خواهند داشت که بالطبع اسامی آنها اعلام خواهد شد.

نمایشگاه که مقارن با سالروز تولد چهلمین سال حیات بورس برگزار می‌شود، این امکان را برای دنیای‌اقتصاد فراهم کرده است که با نظر و دیدگاه خوانندگان خود از نزدیک آشنا شود.

طی همین سه روز، مجموع گزارش‌هایی از بطن و حاشیه نمایشگاه به چاپ می‌رسد که می‌تواند برای آنها که به دلایل مختلف موفق به بازدید از نمایشگاه نشده‌اند، جالب باشد. تاکنون متاسفانه خبری از تعدد‌ و شمار شرکت‌های فعال و حاضر در نمایشگاه اعلام نشده است که این را باید به حساب ضعف اطلاع رسانی گذاشت.

این نمایشگاه بعد از عدم برگزاری نمایشگاه در شهریور‌ماه برپا شده و تا اندازه زیادی می‌تواند زمینه ارتباط و آشنایی سهامداران را با مدیران شرکت‌ها فراهم سازد. نمایشگاه امروز ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور رییس سازمان بورس افتتاح می‌شود و رییس سازمان بورس بعد از افتتاحیه در یک کنفرانس خبری شرکت کرده و به پرسش‌های روز خبرنگاران پاسخ خواهد گفت (سوالات روز دنیای‌اقتصاد را در این باره بخوانید).

در همین شرایط روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار به نقل از سیدرضا حسینی، دبیر و مجری نمایشگاه اعلام کرد که برگزاری نمایشگاه تخصصی بازار سرمایه، یکی از تکالیف بورس‌های جهانی است که همه‌ساله در کشورهای عضو فدراسیون جهانی بورس‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با رویکرد توسعه فرهنگ سهامداری و ایجاد تعامل بین ارکان بازار سرمایه و فعالان این عرصه کار خود را آغاز می‌کند و امیدواریم با حمایت همگانی در سال‌های آینده این نمایشگاه در سطح بین‌المللی برگزار شود.

حسینی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی بازدیدکنندگان با فعالیت‌های گذشته و کنونی و اهداف آتی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، نهادهای مالی و بخش‌های مختلف سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت بورس اوراق بهادار تهران،‌ بورس‌های فلزات و کشاورزی و... است.

این نمایشگاه با مجوز سازمان تجارت و توسعه برگزار می‌شود و در آن جایگاه ویژه‌ای برای معرفی و ارائه فعالیت‌های رسانه‌های اقتصادی اختصاص داده شده است.