ایسنا- خسارت‌های وارده به بازارهای مالی امارات، در ماه گذشته میلادی (نوامبر) از مرز ۶۷‌میلیارد درهم گذشت. در چند ماه گذشته میلادی، میزان خسارت‌های وارده به بازارهای مالی امارات رو به افزایش است، این در حالی است که اعلام میزان خسارت‌های وارده برای سرمایه‌گذران یک امر عادی شده است.

بازارهای مالی امارات در هفته گذشته، پنج روز را با کاهش شدید شاخص‌ها روبه‌رو بودند، در حالی که در آخرین روز هفته گذشته بورس‌های ابوظبی و دوبی شاهد افزایش تقریبی شاخص‌ها بودند.

طبق آخرین آمار منتشر شده از سوی مسوولان بازار مالی امارات میزان خسارت‌های وارده به سرمایه‌گذاران در هفته گذشته به بیش از ۵‌میلیارد و ۹۰۲‌میلیون درهم رسید و مجموع خسارت‌های وارده در ماه نوامبر نیز از مرز ۶۷‌میلیارد درهم گذشت! در معاملات روز پنج‌شنبه در بورس دوبی بیش از ۱۰۵‌میلیون سهم به ارزش ۲/۶۲۲میلیون درهم دادوستد شد که شاخص سهام بیش از ۴۸/‌۲درصد افزایش یافت. همچنین در معاملات روز پنج‌شنبه در بورس ابوظبی بیش از ۶/۲۰میلیون سهم به ارزش ۷۰‌میلیون درهم معامله شد که شاخص سهام در این بورس بیش از ۲۵/۰‌درصد افزایش یافت. روزنامه الاتحاد در این زمینه نوشت: از آغاز امسال تاکنون شاخص سهام در بازارهای مالی امارات بیش از ۷۵/۴۱‌درصد کاهش یافته است.