فارس - دبیر انجمن حسابداران خبره ایران از برپایی سومین سمینار سراسری حسابداری مدیریت با مضمون محوری الگوهای نوین سازمان‌ها و ضرورت تحول در حسابداری مدیریت در روزهای ۱۲ و ۱۳دی ماه امسال در مرکز همایش‌های رازی تهران خبر داد. محمد منیری با اعلام این خبر افزود: انجمن حسابداران خبره ایران در ادامه کوشش‌های خود در جهت گسترش و معرفی مفاهیم نوین حسابداری مدیریت و توسعه به کارگیری ابزارها و تکنیک‌های آن نسبت به برپایی این سمینار دو روزه اقدام کرده است.

وی مختصات اقتصادی تاثیرگذار برکارکرد بنگاه‌های اقتصادی آینده، الگوهای نوین اداره سازمان‌ها، الزامات و تاثیرات

استراتژی‌مداری بر کارکرد حسابداری مدیریت و مدیریت هزینه ابزار پیشبرد مدیریتی مبتنی بر ارزش را از عمده محورهای این سمینار برشمرد.

منیری، گفت: با توجه به اهمیت نقش زنجیره ارزش و حسابداری مدیریت نقش حسابداران مدیریت در اعمال مدیریت ریسک در شرایط نوین بسیار حایز اهمیت است که سومین سمینار سراسری حسابداری مدیریت دو محور خود را به این موضوع اختصاص داده است.

وی با تاکیدبر موضوع تحولات در بودجه‌بندی، حرکت به سوی بودجه‌بندی مطلوب را از دیگر آرمان‌های برگزارکنندگان سمینار فوق برشمرد.

به گفته «منیری» اهمیت اندازه‌گیری و گزارشگری دارایی‌های نامشهود و مسوولیت‌های اجتماعی و حسابداری مدیریت همچنین سنجش پایداری بنگاه ها با ابزارهای حسابداری مدیریت از دیگر مورادی است که در سمینار فوق مورد هم اندیشی استادان رشته‌های مالی اعضای هیات‌مدیره شرکت‌ها، مدیران سازمان‌های دولتی و مدیران مالی قرار می‌گیرد.

دبیر انجمن حسابداران خبره ایران پژوهشگران، مدیران بنگاه‌های اقتصادی و سازمان‌های دولتی حسابرسان، حسابداران ارشد، حسابداران صنعتی و سایر کارشناسان مالی و حسابداران مالی و حسابداری واحدهای اقتصادی، همچنین دانشجویان دوره تکمیلی در امور مالی را از مخاطبان این سمینار برشمرد.