گزارش بازدهی- نشان دهنده تاثیر تمام عوامل موثر بر سودآوری یک شرکت در یک دوره زمانی است. سود تقسیمی(DPS)، مزایای حاصل از سهام جایزه و حق تقدم و همچنین سود یا زیان ناشی از تغییر قیمت سهم، مجموعه‌ای از عواملی است که سودآوری یک سهم را نشان می‌دهند.
در جدول زیر، ۴۰ شرکت با بیشترین بازدهی طی یک ماه گذشته نشان داده شده اند. چنانچه دیده می‌شود، ‌تنها سودآوری ۶ شرکت از این شرکت‌ها، ناشی از تقسیم سود و تغییر قیمت به صورت توام بوده است. هیچ شرکتی نیز به دلیل افزایش سرمایه در این مدت سودآوری نداشته است. در مورد بقیه شرکت‌های برتر از نظر بازدهی، تغییر قیمت تنها دلیل برای این رتبه بندی بوده است.
در یک ماه گذشته، 3 شرکت در میان شرکت‌های زیان ده، تقسیم سود کرده و در این بین یک شرکت نیز با افزایش سرمایه مواجه بوده است.
طی این مدت ۷۴ شرکت از میان ۲۰۰ شرکت معامله شده با بازدهی مثبت از ۴۵۴درصد تا کمتر از ۰۴/۰درصد مواجه بوده‌اند. ۱۷شرکت بدون بازدهی برای سهامدارانشان معامله شده‌اند و ۱۰۸ شرکت نیز برای سهامدارانشان زیان آور بوده‌اند. متوسط بازدهی کل بازار طی این مدت، نسبت به یک ماه منتهی به هفته قبل، کمتر از ۵/۰درصد بهبود پیدا کرده است. در میان ۴۰ شرکت با بازدهی مثبت طی یک ماه گذشته، ‌وجود شرکت‌های دارویی، قندی، به همراه گروه روی و پتروشیمی‌مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است.