مهر - آیین‌نامه قیمت‌گذاری سهام شرکت‌های دولتی که قرار بود، حدود یک ماه پیش نهایی و توسط وزیر اقتصاد تقدیم هیات دولت شود، به دلیل اهمیت خاص آن به منظور نظرخواهی برای برخی از کارشناسان ارسال شده است. عضو کمیته ویژه وزارت اقتصاد برای اجرای دقیق اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص آیین‌نامه قیمت‌گذاری شرکت‌های دولتی مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی به خبرگزاری «مهر» گفت: این آیین‌نامه که قرار بود حدود یک ماه پیش نهایی و توسط وزیر اقتصاد تقدیم هیات دولت شود، به دلیل اهمیت خاص آن هنوز در دست بررسی است. هوشنگ نادریان با اشاره به اتمام کارها و بررسی کمیته اصلی آیین‌نامه قیمت‌گذاری‌، اظهار داشت: آیین‌نامه مزبور به منظور جمع‌آوری و نظرخواهی برای صاحب‌نظران ارسال شده است.

وی آیین‌نامه قیمت‌گذاری سهام شرکت‌های دولتی را مهم ارزیابی کرد و افزود: به محض جمع‌آوری نظرات، یک جلسه نهایی برای قطعی شدن آیین‌نامه برگزار می‌شود. به عبارت دیگر، این آیین‌نامه با لحاظ شدن نظرات کارشناسان، افراد ذی‌صلاح و مراجعی که این لایحه برای آنها ارسال شده، نهایی خواهد شد.

نادریان با اشاره به اینکه پس از جمع بندی نظرات آیین‌نامه مجددا به وزیر اقتصاد تقدیم می شود، اظهار امیدواری کرد که طی یک یا دو هفته آینده بررسی نهایی آیین‌نامه به اتمام برسد.