قم

دیروز در بورس منطقه‌ای قم تعداد ۶۶۱هزار و ۸۰۶سهم به ارزش دومیلیارد ریال دادوستد شد. در این روز ۶۱نفرخریدار اقدام به دادوستد سهام ۳۷شرکت کردند.از کل معاملات انجام شده ۴۴درصد مربوط به خرید و ۵۶درصد مربوط به فروش سهام بود. در این روز شرکت‌های زغال‌سنگ نگین طبس، صندوق بازنشستگی و مهرکام پارس پرطرفدارترین سهام بورس قم بودند. همچنین سرمایه‌گذاری ساختمان ایران بیشترین ارزش معاملات را داشت. اهواز

در معاملات روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای خوزستان تعداد ۵۹۸هزار و ۷۷۵سهم به ارزش دومیلیارد و ۳۰۸میلیون ریال مبادله شد که ۵/۵۱درصد آن مربوط به خرید سهام بود.بیشترین مقدار خرید و فروش را به ترتیب داده‌پردازی ایران و ایران‌ارقام و بیشترین ارزش ریالی معاملات نیز بر روی داده‌پردازی ایران و ایران‌ارقام انجام شد. همچنین تعداد ۱۲کد معاملاتی ایجاد شد.

اصفهان

دیروز سایپا با ۱۰۳خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود. در این روز ۶۸۸خریدار اصفهانی اقدام به دادوستد سهام ۹۲شرکت کردند.این خریداران تعداد شش‌میلیون و ۴۰۷هزار و ۳۷۳سهم به ارزش ۹/۱۹میلیارد ریال را در بورس اصفهان خرید و فروش کردند. سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۳/۷۸درصد و سهم اصفهان در کل بورس ۷/۵درصد شد.

یزد

روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد یک‌میلیون و ۶۶هزار و ۷۵۴ سهم به مبلغ دومیلیارد و چهارصد و شصت و یک‌میلیون و هفتصد و شش‌هزار و سیصد و شصت ریال مبادله شد.در این روز در تالار یزد تعداد ۱۵۴نفر اقدام به خرید سهم کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام بانک پارسیان با ۲۳نفر داشت.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد یک‌میلیون و ۶۲۲هزار سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۷۵۹میلیون ریال معامله شد که ۲۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود.همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام شرکت‌های داده‌پردازی ایران، ایران ارقام و سیمان فارس و خوزستان بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد ۷۸۹هزار و ۱۰۵سهم (متعلق به ۴۱شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۴۲۳میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۵۱درصد به خرید و ۴۹درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.شرکت‌های سرمایه‌گذاری ساختمان ایران، بانک پارسیان و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سرمایه‌گذاران صندوق بازنشستگی کشوری، سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و شکر به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از یک‌میلیون و ۵۵۸هزار و ۴۰۰سهم به ارزش ۳میلیارد و ۸۸۲میلیون ریال از سهام ۲۸شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۳۹درصد مربوط به خرید و ۶۱درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سایپا و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

سمنان

دیروز تعداد ۳۹۳هزار و ۱۲۵سهم جمعا به ارزش ۴/۱میلیون ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت.از کل معاملات صورت گرفته ۵۹درصد به خرید و ۴۱درصد به فروش اختصاص داشت.بیشترین حجم معاملات خرید بورس منطقه سمنان در این روز از نظر ارزش، سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و از نظر تعداد سهام صندوق بازنشستگی بود.

رشت

در دادوستد روز چهارشنبه بورس گیلان تعداد ۴میلیون و ۹هزار و ۸۱۳سهم به ارزش ۹/۸ میلیارد ریال مبادله شد که ۴۸درصد آن مربوط به خرید سهام بود.سهام شرکت‌های ایران ارقام، سرمایه‌گذاری بانک ملی،‌ سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و نیرومحرکه بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان‌وبلوچستان تعداد ۱۴۰هزار و ۷۸۳سهم به ارزش بیش از ۴۶۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۸۵درصد ارزش معاملات را به خرید و ۱۵درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشور و بیشترین حجم فروش مربوط به سرمایه‌گذاری توسعه ملی و بیشترین ارزش فروش مربوط به پتروشیمی آبادان بود.