گروه بورس- بیتا احمدی: سهامداران، مشتریان همچنین افرادی که خواهان اطلاعات از بورس اوراق بهادار تهران هستند، می‌توانند به سایت اینترنتی شرکت سرمایه‌گذاری شاهد WWW.Shahed.co.ir مراجعه کنند. با ورود به سایت اینترنتی این شرکت، صفحه‌ای پیش رویتان باز می‌شود که در سمت راست آن منوی سایت و در وسط آن اطلاعات برد روزانه (قیمت سهام، قیمت قبل، تغییر قیمت و درصد تغییر) آخرین عرضه و تقاضا، آخرین اخبار و همچنین نمودار تغییرات قیمت مشاهده می‌شود.

در پایین صفحه اصلی سایت آخرین اطلاعیه‌های اضافه شده به سیستم که عبارتند از برنامه پرداخت سود، گزارش پیش‌بینی و عملکرد، گزارش صورت پرتفوی و... آمده است.

در سمت راست و درست پایین صفحه منوی سایت، آمار سایت، اینکه کاربران آن‌لاین در حال حاضر چه تعدادی هستند، کل بازدیدکنندگان چه تعداد هستند و کل صفحات بازدید شده چه تعدادی است، قرار داده شده است.

در منوی سایت شرکت سرمایه‌گذاری شاهد می‌توانید به این قسمت‌ها مرتبط شوید: اطلاعات تالار بورس شرکت‌، آرشیو اطلاعات روزانه شرکت، برد روزانه شرکت‌های هم‌صنعت، برد روزانه کل شرکت‌ها، برد تایید شده شرکت‌های هم صنعت، برد تایید شده کل شرکت‌ها، ارتباط با مدیر سایت، نظرخواهی و تکمیل فرم مشخصات سهامداران.

در لینک برد روزانه کل شرکت، اطلاعاتی درخصوص کلیه شرکت‌های بورسی به همراه نماد قیمت سهم قیمت روز گذشته، درصد تغییر و نمودار آن آمده است که کلیه سهامداران و علاقه‌مندان که به سایت بورس دسترسی ندارند، با مراجعه به سایت «ثشاهد» و باز کردن این لینک می‌توانند از آخرین قیمت‌های تابلو با خبر شوند.

در لینک برد تایید شده شرکت‌های هم‌صنعت، کلیه شرکت‌های انبو‌ه‌سازی، املاک و مستغلات که در بورس اوراق بهادار نماد آنها مورد معامله قرار گرفته، آمده است. در لینک آخرین اخبار، شما می‌توانید به تازه‌ترین خبر‌های مربوط به بورس که از منابع خبری مختلف تهیه شده است، دسترسی پیدا کنید. نرم‌افزار اطلاع‌رسانی بورس شرکت سرمایه‌گذاری شاهد تلاش کرد، کلیه اطلاعات آماری مربوط به آخرین قیمت‌های بازار سرمایه را به سهامداران ارائه دهد.