شرکت قائن چهارشنبه گذشته در تهران مجمع عمومی عادی سالانه برگزار کرد. مجمع این شرکت با حضور 5/97درصد از سهامداران رسمیت یافت و حمیدرضا کریمی به عنوان رییس جلسه انتخاب شد.

آقایان احمد مهجوری و علی نجمی نیز نظارت بر این جلسه را عهده‌دار شدند و عباس علی‌نقیان، مدیر مالی شرکت هم در مقام منشی در این جلسه ایفای نقش کرد. در مجمع سیمان قائن صاحبان سهام شرکت پس از قرائت گزارش هیات مدیره از سوی عبدالرضا شیخان، مدیر عامل شرکت با پرداخت ۵۱۰تومان سود به ازای هر سهم موافقت کردند و مقرر شد که سود سهامداران جزء نهایتا تا خردادماه سال‌جاری پرداخت شود.
برنامه‌های سال‌جاری
با برنامه‌ریزی انجام شده و براساس بودجه مصوب در نظر است در سال ۱۳۸۶ ضمن حفظ سطح تولید کلینکر با دریافت استاندارد سیمان ۴۲۵-۱ و جایگزین نمودن آن با سیمان تیپ ۲ با توجه به بالاتر بردن قیمت سیمان ۴۲۵-۱ و افزایش توان تولید سیمان با افزودن پوزولان، درآمدهای شرکت برای سال ۱۳۸۶ افزایش یابد.ضمن اینکه امید است در سال ۱۳۸۶ در صورت تایید ذخایر مطمئن مواد اولیه سنگ آهک و کائولند در منطقه و توجیه‌پذیر بودن طرح از نظر بازار آتی مقدمات ایجاد یک واحد تولید سیمان سفید را فراهم کنیم تا ظرف ۳ سال آتی و حداکثر تا اواخر سال ۱۳۸۸ شاهد تولید سیمان سفید در منطقه باشیم.