زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته شاهد دادوستد ۶۳۷هزار و ۳۲۸ سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۲۲میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۵۶درصد به خرید و ۴۴درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان دارویی امین، تکنوتار و ملی صنایع مس ایران به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام دارویی امین، ملی صنایع مس ایران و باما به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند. کرج

در معاملات روز سه‌شنبه تالار کرج تعداد ۸/۲میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۰میلیارد و ۷۴۸میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۵۰درصد مربوط به خرید و ۵۰درصد مربوط به فروش بود. بانک پارسیان بیشترین حجم و ارزش خرید را به خود اختصاص داد. همچنین شرکت سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بیشترین حجم و شرکت باما بیشترین ارزش فروش را داشت.

اهواز

در معاملات روز سه‌شنبه در بورس منطقه‌ای خوزستان تعداد ۳۲۵هزار و ۳۹۴سهم به ارزش ۹۰۵میلیون ریال مبادله شد که ۳۵درصد آن مربوط به خرید سهام بود. بیشترین مقدار خرید و فروش روی فولاد مبارکه اصفهان انجام گرفت.

شیراز

در معاملات روز سه‌شنبه در بورس منطقه‌ای فارس تعداد ۹۲۷هزار سهم به ارزش ۱/۳میلیارد ریال مبادله شد که ۶۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز در شیراز بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت‌های ماشین‌سازی اراک، ایران‌خودرو و ملی صنایع مس ایران با ۱۸، ۱۴ و ۱۳نفر خریدار داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام شرکت‌های پتروشیمی اراک، ملی صنایع مس ایران و تکنوتار انجام شد.

سمنان

دیروز تعداد ۱۹۳هزار و ۳۹۷ سهم جمعا به ارزش یک میلیارد و ۸۹میلیون ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۵۵درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۴۵درصد به فروش اختصاص داشت.

تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد بیش از یک میلیون سهم از سهام ۴۲ شرکت به ارزش ۲/۵میلیارد ریال دادوستد شد که ۶۱درصد آن مربوط به خرید و ۳۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

ساری

روز سه‌شنبه در تالار ساری تعداد ۶۴۶هزار و ۸۳۱ سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۴۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۵۱درصد مربوط به خرید و حدود ۴۹درصد مربوط به فروش سهام بود. در این روز شرکت‌های صنایع ملی مس ایران، باما، فرآوری مواد معدنی و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.

رشت

در معاملات روز سه‌شنبه با معامله تعداد ۲/۲میلیون سهم به ارزش ۱۰میلیارد ریال تالار گیلان رتبه سوم را در بین ۲۱منطقه کشور از آن خود کرد. از این میزان ۳۰درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، پارس خودرو، سایپا و توسعه معادن و فلزات، بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

ارومیه

روز سه‌شنبه تعداد ۸۸۱هزار و ۶۶۶ سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۳/۳میلیارد ریال بود که ۲/۶۹درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. شرکت باما با ۵/۲۵درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۳میلیون سهم به ارزش ۲۵میلیارد ریال مبادله شد که ۱۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۴۹ شرکت بود.

همدان

در معاملات سه‌شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۷۷هزار و ۳۷۱ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۸۴میلیون و ۱۱۵هزار و ۲۸۳ریال دادوستد شد که ۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۹۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. باما، سرمایه‌گذاری غدیر و سرمایه‌گذاری پارس‌توشه بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.