تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک میلیون سهم از سهام ۴۳شرکت به ارزش ۴۲میلیارد ریال

دادوستد شد که ۶۶درصد آن مربوط به خرید و ۳۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۴۰۰هزار و ۹۷۲سهم به ارزش یک میلیارد و ۹۴۷میلیون و ۷۰۹هزار و ۷۹۲ریال دادوستد شد که ۸۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. ملی صنایع مس ایران، تکنوتار و پتروشیمی اصفهان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

روز شنبه تعداد ۴/۱میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ‌بر ۸/۵میلیارد ریال بود که ۷/۴۷درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین ملی صنایع مس ایران با ۲/۶۴درصد ارزش کل معاملات دوره نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۷۹هزار و ۳۷۵ سهم به ارزش بیش از ۲۷۳میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۵۸درصد ارزش دادوستد را خرید و ۴۲درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به ملی صنایع مس ایران و بیشترین حجم فروش مربوط به تکنوتار و بیشترین ارزش فروش مربوط به فارسیت دورود بود.

رشت

در معاملات روز شنبه بورس گیلان تعداد ۸/۱میلیون سهم به ارزش ۲/۶میلیارد ریال دادوستدشد که از این میزان ۶۰درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام ملی صنایع مس ایران، پارس خودرو و تایدواتر خاورمیانه، بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشت.

ساری

روز شنبه در تالار ساری، تعداد یک‌میلیون و ۳۳۳هزار و ۴۶ سهم به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۸۷۹میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۷۴درصد مربوط به خرید و حدود ۲۶درصد مربوط به فروش سهام بود. در این روز شرکت‌های صنایع ملی مس ایران، تکنوتار، سرمایه‌گذاری ملی ایران دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.