گروه بورس- به دنبال انتشار نقدی با عنوان «شبهه در انتخاب کتاب سال حسابداری» با امضای دکتر «موسی بزرگ اصل» با محور اینکه کتاب سال حسابداری «نوشته نیست، بلکه ترجمه است»، آقای دکتر «علی جعفری» فارغ‌‌التحصیل دانشگاه علامه و مدیر تالار بورس ساری در حمایت از اثر آقای دکتر حساس یگانه برنده کتاب سال حسابداری، پاسخی را با عنوان «شبهه در شبهه» به یادداشت آقای «بزرگ اصل» برای گروه ارسال کرد که این یادداشت نیز چاپ شد. حال مجددا آقای «بزرگ اصل» پاسخی را به یادداشت آقای جعفری از ارادتمندان به آقای حساس یگانه ارسال کرده است که امروز از نظرتان می‌گذرد. در این رابطه چند نکته قابل یادآوری است. دنیای‌اقتصاد به عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه بورسی کشور که همیشه راهبرد «چندصدایی» را دنبال می‌کند، خود را ملزم می‌داند:

۱ - این مجادله را در قالب نقد نظری پیگیری کند.

۲ - چه خوب بود که این مجادله رویکرد ژرفایی داشت و در این بین کتاب مورد موشکافی قرار می‌گرفت تا این تفاوت نظر‌ها به خرید و مطالعه کتاب مزبور منجر می‌شد.

۳ - حق ابرازنظر برای طرفین کاملا محفوظ است و جزء تعدیل برخی از عبارات، اصل دیدگاه طرفین مطرح خواهد شد.

۴ - دنیای‌اقتصاد خود را روزنامه و تریبون تمام تشکل‌های، حرفه توسعه محور حسابداری و حسابرسی می‌داند و برای گسترش و نهادینه کردن دانش حسابداری از هیچ اقدامی فروگذار نیست. چند تن از کارشناسان حرفه نیز دیدگاه‌هایی درباره موضوع مزبور دارند که به ترتیب منتشر خواهد شد.

۵ - همتی را که دکتر «حساس یگانه» جهت نگارش، تالیف و یا ترجمه کتاب مورد بحث داشته‌اند، پاس می‌داریم و در عین حال داوری این سلسله گفتار‌ها را برعهده خوانندگان می‌گذاریم.

۶ - چنانچه ناشر کتاب، این اثر را ارسال کند، آن را معرفی خواهیم کرد.

پاسخ زیر متن «جوابیه» آقای "بزرگ اصل" به "آقای جعفری" است؟