مهلت نام‌نویسی آزمون‌های اصول مقدماتی و تحلیلگری بازار سرمایه تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳۰ بهمن تمدید شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار، نام‌نویسی این آزمون‌ها از شنبه ۷ بهمن آغاز شده است. این آزمون برای اعطای گواهینامه‌های حرفه‌ای در دو سطح ‌گواهینامه اصول مقدماتی بازار سرمایه و گواهینامه تحلیلگری بازار سرمایه، برای بورس اوراق بهادار و بورس کالا برگزار می‌شود.آزمون‌ اصول مقدماتی بازار سرمایه در تالار معاملات بورس و اوراق بهادار ۱۳ شهر شامل مشهد، اصفهان، ‌تبریز، ‌شیراز، کرمان، ‌ساری، رشت، اهواز، کرمانشاه، ‌زاهدان،‌ زنجان، ‌بندرعباس و ارومیه در سطح کارشناسی برگزار می‌شود.

اما آزمون تحلیلگری بازار سرمایه فقط در تهران و در سطح کارشناسی ارشد برگزار خواهد شد.اسامی کسانی که برای شرکت در آزمون نام‌نویسی کرده‌اند و حوزه امتحانی آنها حداکثر تا ۲۹ اسفند در پایگاه‌های اینترنتی «sena» و «irbourse» منتشر خواهد شد .

در صورتی که در اعلام مشخصات یا حوزه امتحانی داوطلب اشتباهی صورت گرفته باشد، داوطلب باید حداکثر تا یک هفته موضوع را به‌طور کتبی یا با تلفن «۷-۶۶۷۰۵۰۰۶-۰۲۱» داخلی ۳۰۴ به سازمان بورس و اوراق‌بهادار اطلاع دهد و در غیر این‌صورت سازمان بورس و اوراق بهادار مسوولیتی نخواهد داشت.

زمان برگزاری آزمون ساعت ۹ صبح هفتم اردیبهشت سال ۱۳۸۶ اعلام شده است که کارت ورود به جلسه امتحان در روز قبل از آزمون و از ساعت هفت تا هشت روز آزمون در همان حوزه امتحانی که داوطلب مشخص کرده است توزیع خواهد شد.

اطلاعیه کامل نام‌نویسی آزمون‌ها در پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه قابل دسترسی است.