گروه بورس - شرکت حفاری شمال پیش‌بینی سود سال ۸۹ را افزایش داد. به گزارش بورس و اوراق بهادار این شرکت، سود هر سهم امسال را مبلغ ۳۲۵ ریال پیش‌بینی کرده که ۲۴۴ ریال آن معادل ۷۵ درصد ۹ ماهه محقق شد. این پیش‌بینی آخرین بار ۳۰۵ ریال اعلام شده بود. پیش‌بینی سود سال ۸۹ شرکت در مقایسه با سال قبل ۱۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بنابراین گزارش، «حفاری» فروش و درآمد ارائه خدمات سال ۸۹ را دو هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال پیش‌بینی کرد که یک هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال آن در ۹ ماه ابتدای سال به تحقق رسید. این رقم ۷۰ درصد بودجه پیش‌بینی شده امسال شرکت است.

این پیش‌بینی در مقایسه با سال قبل از ۳۵ درصد افزایش برخوردار است. سود ناخالص شرکت نیز یک هزار و ۱۲۳ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که ۸۶۸ میلیارد ریال آن معادل ۷۷ درصد ۹ ماهه محقق شد.

سود عملیاتی شرکت نیز ۹۴۳ میلیارد ریال پیش‌بینی شد که ۷۴۳ میلیارد ریال آن معادل ۷۹ درصد پیش‌بینی پوشش داده شد. «حفاری» پیش‌بینی سود امسال را در تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه ۸۸ مبلغ ۳۰۳ ریال، در تاریخ ۱۶ فروردین‌ماه ۸۹ مبلغ ۳۰۲ ریال، در تاریخ‌های ۳۰ تیرماه و ۳۰ بهمن‌ماه امسال مبلغ ۳۰۵ ریال و در این گزارش ۳۲۵ ریال اعلام کرده است.