سنا - تعداد مشارکت‌کنندگان نمایشگاه به بیش از ۱۰۵ شرکت رسید که در مقایسه با سال گذشته، ۵۰ درصد رشد نشان می‌دهد. به گزارش ستاد خبری نمایشگاه، چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی که ۱۴ تا ۱۷ دی‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، از نظر تعداد شرکت‌کننده، از رشد ۵۰ درصدی و از نظر وسعت برگزاری نمایشگاه، از رشد ۸۰ درصدی در مقایسه با سال گذشته برخوردار است.

براساس این گزارش، تاکنون علاوه بر سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالای ایران، مدیریت فناوری بورس تهران، فرابورس ایران، سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه و کانون کارگزاران بورس و کانون نهادهای مالی، سازمان خصوصی‌سازی، بیمه مرکزی، ۲۰ بانک و بیمه، ۲۵ شرکت کارگزاری، حدود ۳۰ شرکت بورسی و غیربورسی، ۱۰ رسانه فعال اقتصادی و شرکت‌های تامین سرمایه امین و نوین، برای ارائه خدمات خود در چهارمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی اعلام آمادگی و ثبت‌نام کرده‌اند.

قرار است در مراسم آغاز به کار نمایشگاه، علاوه بر افتتاح رسمی معاملات آن لاین سهام (online trading) و افتتاح آزمایشی سامانه تالار مجازی بورس ایران، از تمبر یادبود بورس نیز رونمایی شود.