گروه بورس- سازمان خصوصی‌سازی سهام ۴ شرکت را از طریق مزایده در فرابورس عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ما، سازمان خصوصی‌سازی سهام شرکت‌های صنایع تجهیزات نفت، حمل‌ونقل چندوجهی سایپا، تولیدی و صنعتی پایوندتوس و پیشتازان فن‌آوری طلا را به روش مزایده واگذار می‌کند.

بر اساس این گزارش ۱۰۰‌درصد سهام شرکت صنایع تجهیزات نفت معادل ۲۸۲میلیون و ۸۹۷هزار و ۲۵۸سهم با قیمت پایه هر سهم ۱۱۵۸ریال به ارزش ۳۴۴میلیارد و ۸۳۶میلیون و ۸۶۷هزار و ۷۴۶ریال به صورت ۳۰‌درصد نقد و بقیه در اقساط ۴ ساله و ۴۹‌درصد سهام شرکت حمل‌ونقل چند وجهی سایپا معادل ۴۶میلیون و ۵۵۰هزار سهم با قیمت پایه هر سهم ۱۳۸۲ریال به ارزش ۶۷‌میلیارد و ۷۱۸میلیارد ریال به صورت ۳۰‌درصد نقد و بقیه اقساط ۲ساله واگذار خواهد شد.

همچنین این سازمان اعلام کرده است ۳۰‌درصد از سهام تولیدی و صنعتی پایوند توس معادل ۲۱هزار و ۳۷۵سهم به قیمت پایه هر سهم ۱۹۴هزار و ۴۲۷ریال به ارزش ۴میلیارد و ۳۷۴میلیون و ۶۰۷هزار و ۵۰۰ریال به صورت نقد و ۳۶‌درصد سهام شرکت پیشتازان فن‌آوری طلا معادل ۳۴هزار و ۲۰۰سهم به قیمت پایه هر سهم ۹۴هزار و ۴۸۹ریال به ارزش ۳میلیارد و ۴۰۱میلیون و ۶۰۴هزار ریال را به صورت نقد عرضه می‌کند.

بر اساس اعلام سازمان خصوصی‌سازی، پاکت‌های شرکت در مزایده‌های یاد شده، راس ساعت ۱۴‌روز دوشنبه ۲۴خرداد سال جاری در سالن همایش این سازمان بازگشایی خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات مالی و فرم شرکت در مزایده یاد شده به سازمان خصوصی‌سازی، اتاق شماره ۳۰۹مراجعه کنند.