گروه بورس- شرکت مپنا در خصوص قراردادها و موافقتنامه‌های منعقده با کارفرمایان توضیحاتی را به سازمان بورس و اوراق بهادار، ارائه کرد.

قراردادهای تامین تجهیزات و خدمات مهندسی (EP) نیروگاه‌های سیکل ترکیبی ۴۸۴ مگاوات اسلام‌آباد و یزد و قراردادهای ساخت نیروگاه ۹۷۲ مگاوات فارس، نیروگاه سیکل ترکیبی فولاد مبارکه، تولید برق و بخار دماوند و منوریل قطار شهری قم، نیروگاه سیکل ترکیبی ۴۸۴ مگاوات جندر،‌نیروگاه سیکل ترکیبی ۴۸۴ مگاوات گناوه، احداث مراکز دیسپاچینگ ملی و پشتیبان و بخش آب پروژه ایران ال ان جی به ترتیب با شرکت‌های فراب، ‌تولید برق فارس، فولاد مبارکه، پتروشیمی دماوند، سازمان قطار شهری قم، ‌سازمان تولید و انرژی برق وابسته به وزارت برق سوریه، تولید برق گناوه،‌شرکت مدیریت شبکه برق ایران و شرکت مایع‌سازی گاز طبیعی ایران جمعا به ارزش ۲۲۲۸ میلیون یورو و ۲۱۳۸ میلیارد ریال منعقد شده است. پیش‌بینی می‌‌شود که این قراردادها طی یک سال آینده به مرور زمان شروع شود.

همچنین انعقاد قرارداد طرح ۱۶ واحد نیروگاه بخار و همچنین طرح ۷ نیروگاه سیکل ترکیبی با سازمان توسعه برق ایران در جریان انعقاد بوده که بخشی از عملیات اجرایی آن در سال جاری شروع شده و ادامه آن در سال‌های آتی خواهد بود.

براساس اطلاعات دریافتی شرکت عنوان کرده این قراردادها دارای آثار مثبت بر عملکرد شرکت خواهد بود که جزئیات آن اعلام خواهد شد.