ایسنا- نمایشگاه‌ بین‌المللی به زودی از طریق مزایده واگذار می‌‌شود اما تا زمانی که مزایده آن برگزار شود مدیریت آن در دست وزارت بازرگانی باقی می‌ماند.

اسماعیل غلامی، معاون سازمان خصوصی‌سازی، از برگزاری مزایده‌ شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خبرداد و اظهار کرد: با توجه به دستور رییس‌جمهور مبنی بر لغو واگذاری نمایشگاه بین‌المللی به ساتا، صورت‌جلسه‌ای در این خصوص تهیه و طبق آن مقرر شد که شرکت پتروشیمی خلیج فارس جایگزین شرکت نمایشگاه‌ها شده ...
... و بابت رد دیون به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح واگذار شود. وی افزود: بر این اساس در حال حاضر 95‌درصد از سهام شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی در حال قیمت گذاری است تا بعد از تعیین قیمت از طریق مزایده آگهی شود. وی با بیان اینکه مزایده نمایشگاه بین‌المللی به زودی و طی یکی دو ماه آینده انجام می‌شود، در خصوص وضعیت مدیریت فعلی نمایشگاه و استقرار وزارت بازرگانی در آن گفت: شرکت نمایشگاه بین‌المللی تا زمانی که آگهی شود در دست وزارت بازرگانی می‌ماند تا فرد جدیدی که شرکت را خریداری می‌کند مدیریت آن را بر عهده گیرد. غلامی تصریح کرد: در صورت آگهی شرکت نمایشگاه‌ها و برگزاری مزایده، اتاق‌های تعاون و بازرگانی نیز می‌توانند وارد رقابت شوند.