مجلس عملکرد اجرای اصل44 را بررسی می‌کند

سنا- مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل‌۴۴ از ارائه گزارش عملکرد شش ماهه دوم اجرای اصل‌۴۴ به مجلس، تا پایان مرداد خبر داد.

«داودخانی» گفت: سالانه همزمان با ابلاغ سیاست‌های کلی اصل‌۴۴ در تیر ماه، گزارش عملکردی از نحوه اجرای این سیاست‌ها به مجلس ارسال می‌شود تا مورد بررسی قرار گیرد. وی اضافه کرد: ماه مبنای این گزارش تیر ماه است و طی بازه‌های ۶ ماهه این گزارش به نمایندگان مردم در مجلس داده می‌شود تا در جریان چگونگی اجرای قانون قرار گیرند.

خانی درباره مهم‌ترین بخش‌های این گزارش گفت: این گزارش شامل تکالیف و بندهایی است که در قانون آمده و به تناسب آن نحوه اجرای برنامه سالانه قانون اصل‌۴۴ نیز در آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این گزارش‌ها از طرف ستادهای اصل‌۴۴ دستگاه‌های مشمول خصوصی‌سازی گردآوری شده و به این اداره ارسال شده است تا در قالب گزارش جامع به مجلس فرستاده شود.

این مقام مسوول یادآور شد: در حال حاضر ستادهای اصل‌۴۴ تمام دستگاه‌های دولتی و زیرمجموعه‌های آنها که مشمول خصوصی‌سازی هستند، تشکیل شده و گزارش‌های دوره‌ای منظمی را از نحوه عملکرد خود برای بررسی بیشتر به این اداره ارسال می‌کنند.