گروه بورس- سیمان بهبهان درآمد هر سهم امسال را با ۴۲۲ریال افزایش به طور خالص مبلغ دوهزار و ۴۶۸ریال پیش‌بینی کرده است. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، این شرکت سود هر سهم امسال را در ۲۱تیر ماه مبلغ ۲۰۴۶ریال اعلام کرده بود که دلیل تعدیل را خرید ۳۰هزار تن کلینکر و تحویل آن به بازار با توجه به کشش بازار صادراتی از نظر مقدار قیمت و کشش بازار داخلی از نظر مقداری عنوان شده است.

این در حالی است که سیمان بهبهان طی عملکرد سه ماه منتهی به خرداد ماه توانست ۲۹درصد درآمد حاصل از فروش و ۳۰درصد از پیش‌بینی سود پس از کسر مالیات هر سهم را محقق کند.

پیش‌بینی عملکرد امسال سیمان بهبهان در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۹دصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۷درصد افزایش، سود عملیاتی ۵درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات یک‌درصد افزایش نشان می‌دهد.

هیات مدیره در نظر دارد معادل ۸۵درصد از سود خالص را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام سال مالی ۸۸ پیشنهاد کند. شایان ذکر است شرکت در ۳۰ بهمن ۸۷ میزان سود تقسیمی بین سهامداران را مبلغ ۹۹میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال (مبلغ ۱۸۱۲ریال به ازای هر سهم) اعلام کرده بود.