گروه بورس- سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران در نظر دارد تقسیم حداقل ۸۰درصد سود عملکرد امسال را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «وصنا» درآمد هر سهم امسال رابا ۵۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۰۲ریال پیش‌بینی کرده است. عملکرد سه ماهه امسال «وصنا» همراه با ۵۸درصد افزایش در تحقق سود حاصل از سرمایه‌گذاری روبه‌رو بود. بر این اساس «وصنا» تا پایان خرداد ماه مبلغ ۲۱میلیارد و ۱۹۵میلیون ریال سود حاصل از سرمایه‌گذاری کسب کرده است که معادل ۱۴درصد بودجه پیش‌بینی شده شرکت را محقق کرده است.

از سوی دیگر «وصنا» در عملکرد سه ماهه با تحقق ۲۳ریال سود به ازای هر سهم، ۱۱درصد بودجه شرکت را پوشش داده است.

پیش‌بینی عملکرد امسال «وصنا» در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمدحاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ۲۵درصد افزایش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها ۶۴درصد کاهش، سود عملیاتی ۴درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۵/۵درصد افزایش دارد. شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال را در ۳۰بهمن۸۷ مبلغ ۲۰۲ریال اعلام کرده بود که با وجود عدم تغییر درآمد هر سهم جزئیات پیش‌بینی دارای تغییر با اهمیت می‌باشد. بر این اساس سود حاصل از فروش سرمایه‌‌گذاری‌ها ۱۰۰درصد افزایش و هزینه‌های مالی ۴۷درصد افزایش را نشان می‌دهد.

افزایش هزینه‌‌های مالی به دلیل دریافت تسهیلات جدید است. همچنین شرکت پیش‌بینی ۱۴میلیارد ریال سود حاصل از معاملات سهام را در نظر گرفته است.