ایسنا - واگذاری سند سهام عدالت بازنشستگان فرهنگی استان تهران از ۱۸ تیرماه سال جاری آغاز شد.

بازنشستگانی که فرم تکمیل شده سهام عدالت خود را در مهر ماه ۸۷ به پایگاه‌های سهام عدالت تحویل داده‌اند، می‌توانند با ارائه فیش حقوقی و کارت شناسایی معتبر به پایگاه‌های مربوط مراجعه و سند سهام خود را دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، افرادی‌ که فرم اولیه دریافت سهام عدالت را در تیرماه ۸۶ تکمیل کرده‌اند اما برای دریافت برگه دعوت‌نامه خانوار مراجعه نکرده‌اند، می‌توانند از دیروز۲۱ تیرماه تا هشتم مرداد ماه برای دریافت سند سهام عدالت به اداره بازنشستگی مراجعه کنند.

در عین حال بازنشستگانی که دعوت‌نامه‌های سرپرست خانوار خود را دریافت کرده اما در مهر ماه ۸۷ به پایگاه‌های دریافت سهام عدالت برای تحویل مدارک مراجعه نکرده‌اند، نیز می‌توانند با همراه داشتن مدارک یادشده، از دیروز تا هشتم مرداد ماه به اداره بازنشستگی مراجعه کنند. همچنین بازنشستگانی که تاکنون هیچ‌گونه اقدامی در مورد دریافت سهام عدالت نکرده‌اند، به اطلاعیه‌های بعدی در فیش‌های حقوقی خود مراجعه کنند.

افرادی‌ که فرم سهام عدالت خود یا خانوار تحت پوشش آن‌ها ناقص صادر شده نیز برای کسب اطلاعات بیشتر باید به پایگاهی که مدارک خود را به آن تحویل داده‌اند، مراجعه کنند.

گفتنی است، پایگاه‌های مربوط به دریافت اطلاعات واگذاری سند سهام با توجه به کد بانک و جدول ارائه شده، مشخص شده است و این پایگاه‌ها در روزهای کاری از ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ بعد از ظهر فعالیت می‌کنند.

همچنین ارزش سهام تمامی بازنشستگان فرهنگی، یک میلیون تومان و برای خانوار فرهنگی تا سقف پنج میلیون تومان تعیین شده است.