سنا- مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق‌بهادار بر جایگاه ویژه و ممتاز رسانه‌های فعال در حوزه بازار سرمایه تاکید کرد. براساس این گزارش سید رضا حسینی افزود: سازمان بورس و اوراق‌بهادار در جشنواره‌ای با حضور مدیران بازار سرمایه، از خبرنگاران رسانه‌های فعال در این حوزه تجلیل خواهد کرد.

وی با قدردانی از عملکرد مطلوب رسانه‌ها در طول یک سال گذشته اظهار داشت: رسانه‌ها امسال اطلاع‌رسانی سریع، شفاف و به موقعی را در تمامی عرصه‌های مرتبط با بازار سرمایه داشتند که این امر نقش بسزایی در توسعه بازار و فرهنگ سهامداری داشته است.

حسینی با تاکید بر نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی گفت: بازار سرمایه بدون حمایت رسانه‌ها نمی‌تواند به سیاست‌های کلی نظام در عرصه‌های اقتصادی دست یابد.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های راهبردی سازمان بورس و اوراق‌بهادار توجه به خبرنگاران حوزه بازار سرمایه است، افزود: در همین راستا، مسوولان بازار سرمایه قصد دارند، در یک جشنواره ویژه، به طور تخصصی به تبیین نقش و جایگاه رسانه‌ها در بازار پرداخته و از برترین‌های این حوزه تجلیل کنند.

حسینی ایجاد ساختار و ساز و کار مناسب بر مبنای روش‌های کارشناسی را از ملزومات تعیین و انتخاب رسانه‌های برتر در بازار سرمایه دانست و اظهار داشت: این موضوع با تدوین یک دستورالعمل و صرف زمان بیشتر تحقق خواهد یافت.

مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق‌بهادار در مورد نحوه برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و خصوصی‌سازی گفت: این نمایشگاه به رغم محدویت زمانی که از انعقاد قرارداد تا برگزاری آن وجود داشت، در حد قابل قبولی برگزار شد.

وی با تقدیر از تلاش مسوولان نمایشگاه بین‌المللی تهران به دلیل همکاری در برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی بازار سرمایه، افزایش همکاری‌های فیمابین با شرکت اطلاع‌رسانی بورس تهران را برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه خواستار شد.

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی بورس تهران بروز برخی مشکلات و کمبودها در حین برگزاری چهارمین نمایشگاه بورس، بانک و خصوصی‌سازی را خارج از حیطه مسوولیت‌های مجری دانست و تاکید کرد: شرکت اطلاع‌رسانی بورس تهران مصمم به برگزاری مدوام نمایشگاه‌های بازار سرمایه است.