دیدگاه خبرگان مالی بازار سرمایه درباره خبررسانی درباره «رسانه برتر‌بازار سرمایه»

گروه بورس- ده‌ها مدیر ارشد دولتی و بخش‌خصوصی «دنیا‌ی اقتصاد» را در چهارمین نمایشگاه بازار سرمایه به عنوان رسانه‌ پرمخاطب و برتر بازار سرمایه معرفی کرده‌اند. به نوشته خبرنگار ما، طی مدت چهار روز که ۱۲ تن از خبرنگاران گروه بورس «دنیای‌اقتصاد» در غرفه این روزنامه آخرین نظرات و دیدگاه‌های خوانندگان حرفه‌ای، نخبگان بازار سرمایه و مدیران دولتی و خصوصی را دریافت کرده‌اند، قریب به اتفاق آنها فعالیت «دنیای‌اقتصاد» را در بازار سرمایه با نفوذ اثرگذاری بالا دانسته و این رسانه‌ها را منبع خبری قابل اعتماد برای بازار معرفی کرده‌اند.

شماری از خوانندگان ویژگی این روزنامه را در بازار سرمایه دارای واکنش سریع به تحولات دانسته و خواستار تداوم مشی تحلیلی و رویکرد کنکاش‌گرانه نسبت به رویدادهای بازار سرمایه شده‌اند بخشی از دیدگاه خوانندگان طی سه روز گذشته به چاپ رسید. روز گذشته نیز شماری از کارشناسان و خبرگان مالی در غرفه ما در نمایشگاه حاضر شده و دیدگاه‌های خود را این گونه بیان کرده‌اند.

علی صحرایی- ناظر بورس اوراق بهادار تهران: با سپاس از همکاران محترم روزنامه دنیای اقتصاد و تحلیل‌های واقع‌بینانه کارشناسان فعال اقتصادی روزنامه، تداوم و گسترش فعالیت‌های آگاهی‌بخش همکارانمان را در این بخش مغفول مانده شرکت آرزومندم.

احمد مهجوری- امور مجامع سرمایه‌گذاری بانک‌ ملی: وقتی یک روزنامه به منزله واجبات، ملزومات، نیازمندی‌ها منتشر می‌شود؛ یعنی هم جای خود را در جامعه پیدا کرده و هم ارتباط با خوانندگان را حفظ کرده است؛ «دنیای اقتصاد چنین است.»

عباس موسویان- عضو کمیته فقهی سازمان بورس: با تقدیر و تشکر از زحمات همکاران روزنامه وزین دنیای اقتصاد و علم به روز دنیای اقتصاد و آرزوی توفیق روزافزون برای همه آنها.

سیدابراهیم عنایت- مدیرعامل کارگزاری بانک سپه: ضمن عرض تبریک به مناسبت چهل و یکمین سال تولد بورس تهران، برای گروه بورس روزنامه دنیای اقتصاد که زحمت بسیار زیادی در خصوص اطلاع‌رسانی به فعالان بازار سرمایه کشور تقبل کرده است آرزوی موفقیت کرده و امیدوارم به زودی به جایگاهی مانند روزنامه «فایننشال‌تایمز» در بازار سرمایه کشور و منطقه به دست آورد.

امیر غلامی- از مدیران شرکت چادرملو: با تشکر از تمامی زحمت‌کشان و کارکنان روزنامه دنیای اقتصاد.

ثقفی- کارگزاری بانک کشاورزی: دنیای اقتصاد، تنها روزنامه‌ای است که بسیار متنوع مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را به صورت کاملا شفاف و به روز به مخاطب عرضه می‌کند.

رضازاده- کارشناس بازار سرمایه: پیشنهاد می‌شود سایت روزنامه را به روز نگه دارید و تنها صفحات روزنامه را قرار ندهید. با تشکر فراوان از پوشش خبری مناسبی که به صورت روزانه از بازار سرمایه کشور برعهده دارید.

فرشید نظری- مدیر نرم‌افزاری شرکت تدبیرپرداز: روزنامه دنیای اقتصاد باعث افتخار بازار سرمایه کشور است و در تمامی محافل اقتصادی کشور نقش فعالی را دارد.

«از زحمات شما کمال تشکر را دارم.»

محمدابراهیم سلطانیه- یک سهامدار: ستون «پرسش و پاسخ» بسیار کاربردی و موثر است به نویسنده این ستون خسته نباشید می‌گویم و آرزوی توفیق و کامیابی ایشان و سایر همکاران دنیای اقتصاد را دارم.

یک دانشجوی مدیریت مالی: دنیای اقتصاد همواره اولین روزنامه‌ای است که مطالب آن را می‌خوانم و به جرات بهترین نشریه اقتصادی کشور است.

شهبازی- مدیر روابط عمومی شرکت بورس کالا: از اینکه این روزنامه توانسته است به جایگاه شایسته‌ای در خانواده مطبوعات کشور برسد بسیار خوشحالم، برای شما آرزوی توفیق روزافزون دارم.

میرزایی- امور سهام مپنا: برای روزنامه دنیای اقتصاد آرزوی موفقیت دارم.

شهرام شهیری- مدیرعامل کارگزاری سهم آشنا: با تشکر بسیار از همکاران دنیای اقتصاد.

من تنها روزنامه‌ای را که حتما در هر روز می‌خوانم، دنیای اقتصاد است و این موضوع از نظر من حرفه‌ای بودن دست‌اندرکاران روزنامه است. امیدوارم همیشه موفق باشید.