ارومیه

روز دوشنبه تعداد ۶۱۳هزار و ۴۱۲سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر سه‌میلیارد و ۷۲میلیون ریال بود که ۳/۴۵درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همدان

در معاملات سه‌شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۴۰۰هزار و ۳۶۲سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۸۰۵میلیون و ۱۵۰هزار و ۸۹۷ریال دادوستد شد که ۸۱درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. پتروشیمی فناوران، فولاد مبارکه اصفهان و سایپا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تالار ایرانیان

دیروز تعداد ۱۴۲میلیون و ۹۳۰هزار سهم به ارزش ۶۲۰میلیون ریال در تالار ایرانیان دادوستد شد. حجم خرید ۳۹درصد و حجم فروش ۶۱درصد بود. بیشترین خرید مربوط به داروسازی کوثر بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۳۵۰هزار سهم به ارزش ۲میلیارد و ۳میلیون ریال از سهام ۲۲شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۲۷درصد مربوط به خرید و ۷۳درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت پتروشیمی فناوران و سایپا از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

یزد

روز سه‌شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۲/۱میلیون سهم به مبلغ دومیلیارد و هفتاد و نه میلیون و هشتصد و بیست و پنج هزار و یکصد و هشتاد و سه ریال مبادله شد. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۶۳درصد افزایش داشته اما ارزش معاملات ۲۸درصد کاهش داشت.

کرمانشاه

در معاملات روز سه‌شنبه در بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۴۳۰هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۲۱۹۷میلیون ریال دادوستد شد که از این تعداد سهام ۱۸درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود. همین طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های پتروشیمی فناوران و فولاد مبارکه اصفهان از استقبال بیشترین نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.