گروه بورس- جوش و اکسیژن ایران درآمد هر سهم امسال را با 73ریال افزایش به طور خالص مبلغ 333ریال پیش‌بینی کرده است.
براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «فجوش» با ۱۰میلیارد و ۳۵۰میلیون ریال سرمایه در ۲۳آبان‌ماه درآمد هر سهم خود را مبلغ ۲۶۰ریال اعلام کرده بود که دلایل تعدیل را افزایش نرخ فروش، کاهش مقدار تولید به دلیل کاهش سهمیه خرید مواد اولیه و قطع گاز کارخانه و کاهش حجم فروش به دلیل کاهش حجم فروش الکترودهای تخصصی عنوان کرده است.

مطابق اطلاعات دریافتی، پیش‌بینی خالص درآمد (هزینه)های متفرقه سال مالی 86 به مبلغ 600میلیون (مبلغ 58ریال به ازای هر سهم و معادل 17درصد از سود خالص) عمدتا ناشی از سود سپرده بانکی و درآمد خدمات آزمایشگاهی است.
مطابق اطلاعات دریافتی، شرکت اعلام کرده است در نظر دارد سرمایه را از مبلغ ۱۰۳۵۰میلیون ریال به مبلغ ۲۰میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال (معادل ۱۰۰درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش دهد.
هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ 300ریال به ازای هر سهم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی 86 پیشنهاد کند.
شایان ذکر است شرکت در ۲۳آبان اعلام کرده بود، هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۲۵۰ریال به ازای هر سهم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی ۸۶ پیشنهاد کند.
بابت ذخیره جرایم عوارض سال مالی 85، مبلغ 248میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ 24ریال) معادل 7درصد از سود خالص سال‌ مالی جاری را به حساب تعدیلات سنواتی منظور کرده است. پیش‌بینی عملکرد «فجوش» برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش یک درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته یک درصد افزایش، سود عملیاتی 24درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 26درصد افزایش نشان می‌دهد.
جوش و اکسیژن ایران در ۹ماهه منتهی به آذرماه با ۲۸درصد افزایش توانست به ۱۰۰میلیارد و ۱۷۹میلیون ریال درآمد حاصل از فروش دست پیدا کند.
این مبلغ معادل 85درصد از بودجه پیش‌بینی شده فروش امسال «فجوش» را محقق کرد.