گروه بورس- هیات‌مدیره سایپا شیشه تصمیم دارد معادل 100درصد سود ویژه امسال را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام پیشنهاد کند.
بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «کساپا» درآمد هر سهم امسال را با ۷۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۱۹۴ریال پیش‌بینی کرده است.

سایپا شیشه در 19آبان‌ماه سود هر سهم خود را 132ریال اعلام کرده بود.
دلایل تعدیل را عمدتا افزایش مبلغ فروش به دلیل مقدار تولید و فروش شیشه‌های پراید و کاهش مقدار تولید و فروش شیشه‌های ریو و زانتیا، کاهش هزینه‌های عمومی، اداری و فروش عمدتا ناشی از کاهش هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی و نمایشگاهی در سال مالی ۸۶ و کاهش هزینه‌های مالی عنوان کرده است.
همچنین پیش‌بینی عملکرد سایپا شیشه برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش 18درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 21درصد افزایش، سود عملیاتی 48درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات 55درصد کاهش نشان می‌دهد.
سایپا شیشه اعلام کرده است طرح افزایش ظرفیت برای دستیابی به ۲۵۰هزار ست شیشه در سال را در دست اجرا دارد که شامل خرید و نصب کوره G.B.T.F با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ هشت‌میلیارد ریال (هزینه‌های انجام شده تاکنون مبلغ ۴۰۶۱میلیون ریال، پیشرفت کار ۶۰درصد)، خرید و نصب کوره‌های H.T.B.S و C.B.T.S برای ساخت شیشه‌های عقب گرمکن‌دار و شیشه‌های جانبی با برآورد هزینه‌ سرمایه‌گذاری به مبالغ ۱۶میلیارد و ۵۴۵میلیون ریال و ۲۱میلیارد و ۷۶۵میلیون ریال (هزینه‌های انجام شده تاکنون مبلغ ۳۰۸۳میلیون ریال، درصد پیشرفت کار ۱۰درصد و تاریخ بهره‌برداری به ترتیب سال ۸۹ و ۸۷ از محل تسهیلات صندوق ذخیره ارزی) است. شرکت درخصوص کوره G.B.T.F اعلام کرده است که طبق قرارداد پرداخت مابقی بهای دستگاه پس از تحویل، قطعی است که تاکنون پیمانکار به تعهدات خود عمل ننموده و موضوع در مراجعه ذی‌صلاح در حال پیگیری است.