رشت

در معاملات روز دوشنبه تعداد ۹۶۹هزار و ۵۷سهم به ارزش ۰۲/۳میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۵۲درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.ارزش ریالی سهام خریداری شده به مبلغ ۵/۱میلیارد ریال و به تعداد ۴۶۹هزار و ۲۸۱سهم و سهام فروخته شده به مبلغ ۴/۱میلیارد ریال و به تعداد ۴۹۹هزار و ۲۳۶سهم بود. سهام شرکت‌های فولاد خوزستان، کمباین‌سازی ایران و لیزینگ ایران بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند. تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۵/۱میلیون سهم از سهام ۵۱ شرکت دادوستد شد که ۵۹درصد آن مربوط به خرید و ۴۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید را در این تالار نمادهای معاملاتی سرمایه‌گذاری امید، کالسیمین و معادن و فلزات به خود اختصاص دادند.

تالار ایرانیان

روز گذشته در تالار ایرانیان تعداد ۳۲۹هزار و ۱۵۳سهم به ارزش بیش از ۷/۱میلیارد ریال دادوستد شد. ۶۹درصد از حجم معاملات به خرید و ۳۱درصد از آن به فروش اختصاص داشت. بیشترین خرید را گل‌گهر و بیشترین فروش را نماد معاملاتی سایپا شاهد بودند.

تالار سهم‌ آشنا

روز دوشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم‌ آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۲۱۴ هزار و ۹۸۰ سهم به ارزش ۸۵۶ میلیون و ۲۰۹ هزار ریال مبادله شد که ۷۵ درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۲۵ درصد آن مربوط به فروش بود. همچنین شرکت‌های گل‌گهر و فولاد خوزستان بیشترین ارزش خرید و شرکت سرمایه‌گذاری امید بیشترین ارزش فروش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۹۱۶ هزار سهم به ارزش دو میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال از سهام ۲۳ شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۲۴ درصد مربوط به خرید و ۷۶ درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های داد و ستد شده شرکت سیمان فارس و خوزستان و مدیریت سرمایه‌گذاری امید از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

در معاملات دوشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۴۴۴ هزار و ۸۹۸ سهم به ارزش یک میلیارد و ۳۹۲ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۲۸۴ ریال داد و ستد شد که ۷۰ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۰ درصد آن مربوط به فروش سهام بود. مدیریت سرمایه‌گذاری امید، لیزینگ ایران و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.