ایسنا- در مجمع‌ عمومی‌ انجمن حسابداران خبره ایران علاوه بر برگزاری انتخابات مقرر شد، استراتژی سوم انجمن به منظور ارتقای آموزش تدوین و برنامه‌های نوین و تغییرات کلی در وضعیت ساختاری آن ایجاد شود. در مجمع عمومی‌ انجمن حسابداران خبره ایران صورت‌های مالی شش ماهه سال ۸۶ و نیز صورت‌های تلفیقی انجمن با مرکز آموزش حسابداران مدیریت خبره تصویب و انتخابات انجمن با حضور نماینده وزارت کشور انجام شد که در این انتخابات دکتر علی مرادیان، ناصر فخاریان، غلامرضا سلامی‌ و رضا مستاجران به عنوان اعضای اصلی در شورای عالی انجمن انتخاب شدند. همچنین حسن خدایی به عنوان بازرس اصلی و خطیبیان به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

در مجمع عمومی‌ انجمن حسابداران خبره ایران، برنامه‌های سال آینده تشریح و مقرر شد با توجه به تغییراتی که در جامعه ایجاد شده است، استراتژی سوم انجمن تدوین و ساختار‌سازی شده و اقدامات لازم جهت توسعه آموزش عالی به منظور جذب دانشجو در مرکز آموزش صورت گیرد.

یادآور می‌شود: انجمن حسابداران خبره تاکنون دو استراتژی تدوین و در مراحل اجرایی به اهداف تعیین شده خود دست یافته است که با تدوین استراتژی جدید قصد دارد توسعه آموزشی و تغییرات آن در جهت فناوری اطلاعاتی خود را ارتقا داده و در زمینه پذیرش اعضا شیوه‌های جدیدی به کار گیرد.

در مجمع عمومی‌ انجمن حسابداران خبره مقرر شد کمیته ویژه‌ای برای استاندارد‌های حسابداری بعد از تدوین در انجمن تشکیل شود تا در زمان ارائه استاندارد‌ها به صورت پیش‌نویس مورد بررسی و مطالعه بیشتر قرار گرفته و در صورت لزوم به مراکز استاندارد‌گذار به منظور بهینه گزینی اعلام شود.

همچنین انجمن حسابداران خبره ایران دو سمینار تخصصی با هدف همکاری بیشتر با بازار سرمایه در فروردین و پاییز ۸۷ برگزار می‌کند.