موبنا- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران زمانبندی عرضه سهام این شرکت را منوط به اعلام نظر سازمان بورس دانست. «صابر فیضی» در ادامه گفت: به طور قطع سهام شرکت مخابرات ایران پس از تدوین نهایی پروانه اپراتور اول به بورس واگذار می‌شود.

در عین حال مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در آستانه تقدیم لایحه بودجه سال ۸۷ کشور به مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال ۸۷ مخابرات براساس درآمد مخابرات دولتی تدوین شده است.وی با بیان اینکه بودجه سال ۸۷ باید براساس مخابرات خصوصی تدوین شود، اظهار داشت: با وجودی که شرکت مخابرات آماده خصوصی‌سازی است و سهام آن تا قبل از سال ۸۷ به بورس عرضه می‌شود، دیگر نمی‌توان انتظار درآمد گذشته را از آن داشت.وی گفت: دولت بدون در نظر گرفتن اینکه مخابرات سال آینده خصوصی می‌شود، قصد دارد لایحه بودجه را به مجلس

ببرد. فیضی تصریح کرد: با این وجود دولت باید تمهیداتی را برای شرکت مخابرات ایران در نظر بگیرد تا در سال آینده مشکلی از این بابت نداشته باشیم.از سوی دیگر طبق ابلاغیه بند «ج» اصل ۴۴ قانون اساسی سهام ۳۲ شرکت مخابراتی باید تا پایان سال‌جاری به بخش‌خصوصی واگذار شود. پیش از این قرار بود ۵درصد سهام خرد مخابرات، اول دی‌ماه امسال برای کشف قیمت به بورس عرضه شود.