سنا: چهارمین نمایشگاه بازار سرمایه بهمن ماه امسال با حضور ارکان مختلف بازار سرمایه و خصوصی‌سازی کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد. مجوز برگزاری این نمایشگاه با عنوان «چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس و بازار سرمایه» توسط شرکت اطلاع‌رسانی بورس اخذ شده و براساس تفاهمات صورت گرفته بین سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی این نمایشگاه با حضور ارکان مختلف بازار سرمایه شامل شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس، شرکت‌های سهامی عامی عام ثبت شده در سازمان و شرکت‌های در حال پذیرش، شرکت‌های کارگزاری بورس، شرکت‌های مشمول اصل ۴۴، سازمان بورس و اوراق‌بهادار، شرکت‌های بورس اوراق‌بهادار و بورس کالا، سازمان خصوصی‌سازی، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، حسابرسان معتمد بورس، شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، نهادهای مالی و... برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، هدف از برگزاری این نمایشگاه تبادل اطلاعات بین شرکت‌ها و صاحبان سهام آنها، ارائه ظرفیت‌ها و پتانسیل شرکت‌ها و نمایش ظرفیت سرمایه‌گذاری، پرسش و پاسخ بین مدیران و سهامداران شرکت‌ها، آشنایی بیشتر فعالان بازار سرمایه با صنایع مختلف حاضر در تالارهای بورس و... عنوان شده است. برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌ها و جلسات پرسش و پاسخ از دیگر موضوعات و برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود که جایگاه و شرح وظایف ارکان بازار سرمایه با حضور مدیران ارشد بازار سرمایه، بورس و خصوصی‌سازی تشریح و سهامداران از چگونگی نقش و نحوه فعالیت آنها مطلع خواهند شد.

همچنین کارگروه ویژه‌ای متشکل از مدیران و کارشناسان ارشد روابط عمومی‌های سازمان بورس و سازمان خصوصی‌سازی برای انجام امور اجرایی و اطلاع‌رسانی این نمایشگاه تشکیل شده که با انتشار اطلاعیه‌ای از ارکان مختلف بازار سرمایه برای حضور در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی بازار سرمایه دعوت خواهد کرد.