قم

دیروز تعداد ۹۶۷هزار و ۲۳سهم به ارزش ۳میلیارد و ۸۷میلیون ریال در بورس منطقه‌ای قم دادوستد شد.۴۶درصد به خرید و ۵۴درصد به فروش سهام اختصاص داشت. فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی اصفهان و تکنوتار بیشترین حجم معاملات را داشتند. تالار سهم آشنا

روز گذشته در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۵۷۵هزار و ۲۳۷سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۸۴۳میلیون و ۹۷۵هزار ریال مبادله شد که ۵۶درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۴۴درصد آن مربوط به فروش بود.همچنین شرکت‌های بانک پارسیان و چادرملو بیشترین ارزش خرید و شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش فروش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

در روز گذشته تعداد ۳۰۵۷۴۴۱سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات، بیش از ۷/۷میلیارد ریال بود که ۵/۱۴درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.همچنین دیروز سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۷/۵۷درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد یک‌میلیون و ۵۰هزار سهم به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۹۰۲میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.۷۷درصد ارزش دادوستد را خرید و ۲۳درصد آن را فروش سهام شامل شد.بیشترین حجم و ارزش خرید، مربوط به صنعتی و معدنی چادرملو و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به فولاد مبارکه بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک میلیون و ۲۴۴هزار سهم به ارزش ۳میلیارد و ۳۴۱میلیون ریال از سهام ۳۱شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۷۹درصد مربوط به خرید و ۲۱درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت فولاد مبارکه اصفهان و سیمان فارس و خوزستان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

در معاملات سه‌شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۶۲۳هزار و ۲۳۹سهم به ارزش ۳میلیارد و ۱۸۸میلیون و ۹۹۱هزار و ۵۵۶ریال دادوستد شد که ۷۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، پتروشیمی اراک، معدنی و صنعتی چادرملو و پتروشیمی اصفهان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۶/۳میلیون سهم از سهام ۵۶شرکت دادوستد شد که ۷۵درصد آن مربوط به خرید و ۲۵درصد آن مربوط به فروش بود.دیروز معدنی و صنعتی چادرملو و فولاد مبارکه اصفهان به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را در بورس منطقه‌ای تبریز داشتند.