شیراز

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای فارس، تعداد یک‌میلیون و ۵۴۳هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۳میلیارد و ۲۴۱میلیون ریال دادوستد شد.

از این میزان سهام معامله شده ۴۱درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود.

روز گذشته سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری بوعلی، فولاد مبارکه اصفهان و نیروترانس به ترتیب با ۲۳، ۱۴ و ۱۳ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند؛ همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات بر سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، توسعه معادن روی و سایپا انجام شد. تالار سهم آشنا

روز گذشته در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد)، تعداد ۵۹هزار و ۷۵ سهم به ارزش ۱۱۳میلیون و ۸۷۸هزار ریال مبادله شد که ۶۷درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۳۳درصد آن مربوط به فروش بود.

همچنین شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد بیشترین ارزش خرید و شرکت سیمان سپاهان بیشترین ارزش فروش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

در روز گذشته تعداد ۹۸۶هزار و ۷۰۷سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ‌بر ۵/۳میلیارد ریال بود که ۲/۸۸درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط فروش بود.همچنین روز گذشته سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۵/۳۹درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان‌و‌بلوچستان تعداد ۵۵۰هزار و ۴۰۴سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۹۳میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.بیشترین حجم خرید مربوط به ایران‌خودرو و بیشترین ارزش خرید مربوط به صنعتی و معدنی چادرملو و بیشترین حجم فروش مربوط به بانک پارسیان بود.

تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک میلیون و ۵۵۸هزار سهم از سهام ۴۹شرکت دادوستد شد که ۷۴درصد آن مربوط به خرید و ۲۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۵۰هزار و ۲۵۶سهم به ارزش ۲۵۸میلیون و ۶۷۴هزار و ۵۲۶ریال دادوستد شد که ۷۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه‌گذاری بوعلی و ایران‌خودرو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۶۴۷هزار سهم به ارزش ۸۸۹میلیون ریال از سهام ۲۵شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۱درصد مربوط به خرید و ۵۹درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی و کربن ایران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.