گروه بورس- شرکت سیمان کارون پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی جاری را با 55درصد پوشش نسبت به بودجه طی نیمه نخست سال جاری محقق کرد.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق‌بهادار، این شرکت درآمد هر سهم سال مالی جاری را مبلغ ۷۶۹‌ریال پیش‌بینی کرده است که در دوره گزارش شده ۷۶۹ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.شرکت اعلام کرده است که طرح احداث یک خط تولید جدید به ظرفیت تولید سه هزار و ۵۰۰ تن کلینکر در روز با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ یک‌هزار و ۲۸۸میلیارد ریال را در دست اجرا دارد که در این رابطه تاکنون مبلغ ۳۱۳میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و ۲۴درصد پیشرفت داشت. مطابق این اطلاعات، برآورد شده است، این طرح طی سال ۱۳۸۸ به بهره‌برداری برسد. باتوجه به مقایسه اطلاعات اخیر با اطلاعات ارسالی در تاریخ ۳۱مردادماه ۸۶ پروژه یادشده در بازه زمانی مربوطه پیشرفتی نداشته است.
این شرکت اعلام کرده است که هیات‌‌مدیره در نظر دارد برای سال مالی 86مبلغ 104میلیارد و 417میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ 500ریال) جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام پیشنهاد کند.
پیش‌بینی عملکرد «سکارون» سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۴درصد کاهش، بهای تمام شده کالای فروش‌رفته ۳درصد افزایش، سود عملیاتی ۷درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۱۰درصد کاهش نشان می‌دهد.